Romcarbon Buzau a avut in primul trimestru al anului curent un profit net de 228.553 lei, in scadere de 6,7 ori fata de cel inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul unor afaceri in stagnare, a anuntat compania.
In primul trimestru al anului trecut, societatea afisase un profit net de 1,53 milioane lei.

Veniturile societatii au fost in primul trimestru al acestui an de 23,39 milioane lei, in scadere cu 4,16% fata de cele obtinute de companie in perioada similara a anului trecut, când incasarile au insumat 24,41 milioane lei. In acelasi timp, cheltuielile societatii au crescut in primele trei luni cu 2,33%, la 23,11 milioane lei, de la 22,58 milioane lei, nivelul inregistrat in primul trimestru al anului trecut.

Cifra de afaceri a companiei s-a mentinut in primele trei luni ale anului la nivelul inregistrat in primul trimestru al anului trecut, de 21,57 milioane lei.

Producatorul de placi si profile din plastic are un capital social de 18,65 miloane lei, divizat in 186,45 milioane actiuni cu o valoare nominala de 0,10 lei/actiune.

Principalii actionari ai Romcarbon Buzau sunt Living Plastic Industry, cu o detinere de 32,52%, Unitai International Corporation, cu 20,63%, si Eastern Eagle Fund Ltd, cu 18,40%.

Actiunile Romcarbon Buzau sunt listate la categoria a doua a pietei Rasdaq, sub simbolul ROCE. Compania are o capitalizare de 178,06 milioane lei (48,6 milioane euro), data de o cotatie de 0,955 lei, inregistrata in sedinta de marti.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri