Producatorul de medicamente Biofarm Bucuresti (BIO) si-a marit cu 16% cifra de afaceri in primele trei luni ale acestui an, la 16,85 milioane lei, comparativ cu aceeasi perioada din 2007, iar profitul companiei a sporit cu 5,4%, la 4,46 milioane lei, potrivit comunicatului remis miercuri Bursei.
In primul trimestru din 2007, afacerile Biofarm s-au cifrat la 14,5 milioane lei, iar compania a obtinut un profit net 4,24 milioane lei.

In primele trei luni ale acestui an, Biofarm a atras venituri totale de 17,67 milioane lei, cu circa 18% mai mari decat cele obtinute in intervalul echivalent al anului trecut, de 14,97 milioane lei. Cheltuielile inregistrate de companie in primul trimestru din 2008 au fost de 12,1 milioane lei, cu 23% mai mari decat cele de 9,84 milioane lei afisate in perioada ianuarie-martie 2007.

In primul trimestru al acestui an, compania a marit cu circa 65% investitiile in campaniile de promovare ale produselor Biofarm, comparativ cu intervalul echivalent al anului trecut, ceea ce a urcat rata de profitabilitate la 26% si a dus la obtinerea unei marje de castig inainte de plata dobanzilor, impozitelor, a deprecierii si amortizarilor (EBITDA) de 35%.

Biofarm Bucuresti are un capital social de 97,75 milioane lei, divizat in 977,55 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei.

Potrivit ultimei raportari, SIF5 Oltenia controla 16,4% din actiunile Biofarm, SIF 2 Moldova - 11,44%, SIF 1 Banat-Crisana - 10,94%, in timp ce fondul de investitii Julius Baer avea o participatie de 5,12%. Tudor Dumitru controla 5,14% din actiuni, iar Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului - 5,14%.

Compania are o capitalizare de 231,68 milioane lei, aferenta cotatiei de 0,237 lei/actiune, stabilita in sedinta bursiera din 14 mai.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri