In primul trimestru al anului, Casa de Bucovina consemnase pierderi de 547.836 lei.

Afacerile companiei au sporit in al doilea trimestru la 1,42 milioane lei, depasind de peste patru ori nivelul atins in primul trimestru, de 346.100 lei.

Veniturile Casei de Bucovina au sporit de peste patru ori in al doilea trimestru, la 1,75 milioane lei, comparativ cu primul trimestru, cand acestea s-au cifrat la 425.200 lei.

Compania a consemnat cheltuieli de 1,2 milioane lei in intervalul aprilie-iunie, cu 23,5% mai mari decat cele din primul trimestru.

Pentru primul semestru, Casa de Bucovina a raportat un profit net de 5.200 lei si o cifra totala de afaceri de 1,77 milioane lei.

Citeste si:

Casa de Bucovina, a derulat in perioada 4 decembrie 2007 - 17 ianuarie 2008 o oferta publica initiala (IPO) in vederea admiterii la tranzactionare a actiunilor pe piata reglementata a BVB. Oferta publica initiala a Casa de Bucovina, cu o valoare totala de 9,1 milioane lei, s-a incheiat cu un grad de suprasubscriere de 42%. Investitorii au primit 7 actiuni ale societatii turistice, pentru 10 subscrise, iar contravaloarea actiunilor subscrise si nealocate a fost returnata.

Capitalul social al Casei de Bucovina a urcat la 16,73 milioane lei, fiind divizat in 167,34 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei. in prezent, SIF Muntenia detine 66,87% din capitalul companiei, in vreme ce consiliul local Gura Humorului controleaza 8,05% din actiuni.

Strategia de dezvoltare a Casei de Bucovina-Club de Munte pe perioada 2007-2009 prevede consolidarea pozitiei societatii pe piata hoteliera de 3si 4 stele din Bucovina si diversificarea ofertei turistice prin lansarea unui "Han Turistic".

Casa de Bucovina are o valoare de piata de 17,05 milioane lei (4,8 milioane euro), conform ultimei cotatii de 0,14 lei, stabilita in sedinta de tranzactionare din 14 august. Titlurile companiei se tranzactioneaza la categoria a doua a Bursei de Valori Bucuresti, sub simbolul BCM.