„Confirmand datele evidentiate in studii, produsele Savana cu Teflon au avut pe primele sapte luni ale anului o crestere medie de 37% in tone vandute, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2007,” a declarat Aliz Kosza, Director General Executiv Fabryo Corporation. „Cea mai mare contributie la aceasta crestere o are vopseaua lavabila Savana cu Teflon, cu un plus de peste 45%”, a adaugat aceasta.

Ca volum vandut pe piata de retail de specialitate, MEMBR claseaza Fabryo Corporation pe pozitia secunda, brandul Savana cu Teflon ocupand de asemenea locul doi ca notorietate pe piata, in urma campaniilor TV, conform cercetarilor Synnovate.

Savana cu Teflon este rezultatul parteneriatului pe termen lung incheiat de Fabryo Corporation cu firma americana DuPont cu doi ani in urma, pentru furnizarea de materie prima si suport in cercetare, primul parteneriat de acest tip incheiat de DuPont in regiune.

Citeste si:

Din primavara anului 2006, de cand cei doi producatori au lansat vopseaua lavabila, gama cu Teflon a fost extinsa treptat si in categoriile de lacuri si emailuri. Produsele din gama au avut cresteri anuale ca volum de vanzari de peste 35%, dublu fata de nivelul mediu de crestere al pietei de vopsele, care cuprinde peste 100 de marci de vopsea si jucatori ca Dufa, Kober sau Policolor. “Ritmul de crestere medie de 12-15% va continua si in urmatorii 3-4 ani", declarase anterior, pentru Wall-Street, Kosza, referindu-se la piata vopselelor, estimata in prezent la aproximativ 230 milioane de euro.

Fabryo Corporation este un important producator de vopsea pe piata romaneasca. In 2007, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 42 milioane de euro, in crestere cu 30% comparativ cu anul precedent. Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse, adezivi si grund comercializate sub marcile Savana, Innenweiss, Rost si Ekonomic.