Compania de constructii COMCM Constanta (CMCM) a obtinut in primul semestru al anului un profit brut de 5,58 milioane lei (1,52 milioane euro), in crestere cu 49% fata de castigul din perioada similara din 2007, se arata in raportul financiar transmis pietei Rasdaq.
In prima jumatate a anului trecut, compania afisase un castig brut de 3,75 milioane lei.

Constructorul a atras in primele sase luni din acest an venituri de 34,15 milioane lei (9,31 milioane euro), cu 60% peste nivelul incasarilor din intervalul similar din 2007, de 21,36 milioane lei.

Cheltuielile COMCM au avansat cu 62% in semestrul I, la 28,57 milioane lei (7,78 milioane euro), dupa ce in aceeasi perioada de anul trecut costurile se cifrasera la 17,61 milioane lei.

COMCM are un capital social de circa 2 milioane lei, divizat in aproape 800.000 actiuni, cu o valoare nominala de 2,50 lei. Titlurile companiei, tranzactionate la categoria de baza a pietei Rasdaq sub simbolul CMCM, sunt suspendate din 15 mai pentru operatiunea de splitare a valorii nominale.

In urma divizarii valorii nominale, fiecare actionar va primi 2,5 actiuni noi, cu o valoare nominala de 0,10 lei, in schimbul fiecarui titlu detinut.

Compania de constructii este controlata de SIF Transilvania, cu 56,40% din actiuni, in timp ce Constantin Fratila detine 32,56% din capital.

Valoarea de piata a COMCM este de 13,9 milioane lei (3,92 milioane euro), conform cotatiei de 17 lei, stabilita in sedinta bursiera din 14 mai.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri