Acesta a afirmat ca orice varianta aleasa va permite CJ Cluj sa mentina controlul asupra Aeroportului International Cluj-Napoca, insa este nevoie de gasirea unor solutii alterntive pentru modernizarea si dezvoltarea aeroportului, in conditiile in care bugetul judetean nu va mai putea finanta proiectele, iar resursele proprii ale regiei sunt destul de mici.
„In ritmul in care noi dorim sa facem investitii in viitor, si aici ma refer la extinderea platformei betonate din fata terminalelor, de la 22.000 de mp la 44.000 de mp, modernizarea balizajului, construirea unui corp de legatura intre terminalul de plecari si terminalul de sosiri, care nu e prins in proiect, construirea unui terminal cargo, construirea unui parking si a unui hotel in incinta aeroportului, noua pista, care este o investitie uriasa, de circa 100 de milioane de euro, conform estimarilor, toate aceste lucruri nu vor putea fi facute mai departe numai din banii Consiliului Judetean, ci din bugetul aeroportului. Prin acest studiu vom incerca sa gasim o sursa alternativa, sa atragem un investitori important sau, de ce nu, sa listam aeroportul la bursa”, a mai spus presedintele CJ Cluj.
Mentionam ca Aeroportul International Cluj-Napoca are un proiect de modernizare si dezvoltare care cuprinde investitii de 216 milioane de euro, estimate de regie.
Potrivit directorului Aeroportul International Cluj-Napoca, David Ciceo, traficul de pasageri in 2009 va fi in jur de un milion de persoane, in conditiile in care in 2008 a fost de 800.000 de pasageri. „Nu vom reusi doar din resurse proprii sa finantam investitiile, avem nevoie de banii de la bugetul Consiliului Judetean”, a mai spus Ciceo.
Aeroportul International Cluj-Napoca este momentan o regia autonoma subordonata CJ Cluj.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: