Distribuitorul de produse petroliere Oil Terminal (OIL) a obtinut un profit net de 1,11 milioane lei (circa 300.000 euro), de sapte ori mai mic decat cel din 2007, pe afaceri in usoara crestere, a anuntat compania.
Afacereile companiei au avansat anul trecut cu 9%, la 134,57 milioane lei (36,57 milioane euro), dupa ce in 2007 cifra de afaceri era de 123,49 milioane lei. Anul trecut, Oil Terminal a avut un profit de 7,5 milioane lei, potrivit NewsIn.

Oil Terminal a incheiat anul 2008 cu venituri totale de 136,98 milioane lei (37,22 milioane euro), mai mari cu 6,5% fata de incasarile din 2007, de 128,54 milioane lei. In schimb, cheltuielile au avansat intr-un ritm mai alert, cu 14%, la nivelul de 135,42 milioane lei (36,8 milioane euro), comparativ cu costurile totale din 2007, de 119,06 milioane lei.

Oil Terminal, companie specializata in distributia titeiului, produselor petroliere si petrochimice lichide, are un capital social de 58,24 milioane lei, divizat in 582,4 milioane de actiuni cu valoarea nominala de 0,10 lei.

In prezent, actionarul majoritar al companiei este Ministerul Economiei, cu o detinere de 59,62% din actiuni. Fondul Proprietatea controleaza 10% din capitalul social.

Titlurile Oil Terminal se tranzactioneaza la prima categorie a Bursei de Valori Bucuresti, sub simbolul OIL.

Actiunile au inchis sedinta bursiera de joi la cotatia de 0,1320 lei, ceea ce confera companiei o capitalizare de 76,88 milioane lei (17,92 milioane euro).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri