Producatorul de componente pentru aeronave Turbomecanica Bucuresti (TBM) a raportat pierderi de 27,45 milioane lei (7,46 milioane euro) pentru 2008, in contextul comprimarii cifrei de afaceri cu aproape o treime.
In 2007, compania a avut un profit net de aproape 8 milioane lei.

La sfarsitul anului trecut, afacerile companiei au ajuns la 63,05 milioane lei (17,13 milioane euro), dupa ce in 2007 cifra de afaceri a Turbomecanica a fost de 91,89 milioane lei, scrie NewsIn.

De asemenea, producatorul de componente pentru aeronave a atras in 2008 venituri totale de 72,61 milioane lei (19,73 milioane euro), in scadere cu 30%, in timp ce cheltuielile s-au majorat cu circa 8%, pana la 100,07 milioane lei (27,19 milioane euro).

Turbomecanica Bucuresti a anuntat in februarie ca va concedia aproximativ 150 de angajati si va reorganizacompartimentele de productie, pentru a-si eficientiza activitatea, in contextul diminuarii numarului de comenzi.

Compania are un capital social de 36,94 milioane lei, divizat in 369,44 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei. Principalii actionari ai societatii sunt Radu Viehmann, cu 25,92% din capital, si Dana Maria Ciorapciu, cu 15,16% din actiuni.

Titlurile Turbomecanica se tranzactioneaza la prima categorie a Bursei de Valori Bucuresti (BVB), sub simbolul TBM. Ultima cotatie a titlurilor Turbomecanica a fost de 0,04 lei, stabilita in sedinta BVB de ieri, si confera societatii o capitalizare de 14,78 milioane lei (3,45 milioane euro).


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri