Premierul Victor Ponta a declarat, joi, ca l-a considerat pe Crin Antonescu "shcimbarea de care avea nevoie Romania" la primul tur al prezidentialelor din 2009, insa a votat cu Mircea Geoana in turul 2, fiind seful de campanie al acestuia.

Intrebat despre faptul ca a votat, din 1990 incoace, mai mult candidati de dreapta, Ponta a raspuns: "Asta cu dreapta, hai sa fim seriosi. La prezidentiale oamenii voteaza in primul rand candidatul". Intrebat de ce nu l-a votat pe Geoana in primul tur, fiind sef de campanie al acestuia, Ponta a raspuns: "L-am si votat in turul 2, dar in turul 1 l-am votat pe Crin Antonescu, am considerat ca e schimbarea de care avea nevoie Romania".

Ponta, fost sef de campanie al lui Mircea Geoana, a declarat, joi, ca multi dintre cei cu care a votat la prezidentiale din '90 pana acum nu au castigat, dar important este mersul la vot, el afirmand ca in 2009 a votat in primul tur cu Crin Antonescu, apoi cu Mircea Geoana, potrivit Mediafax.

Premierul Ponta, sef de campanie al lui Geoana in 2009, a facut declaratia la evenimentul in care Tineretul Social Democrat premiaza castigatorii concursului Olimpiada de Comunicare Politica.

El a spus ca in 1990 a votat la prezidentiale cu Ion Ratiu, care nu a castigat, in 1992 cu Emil Constantinescu - nu a castigat, in 1996 tot cu Constantinescu - castigator, in 2000 cu Mugur Isarescu - nu a castigat, in 2004 cu Adrian Nastase - nu a castigat.

Ponta a spus ca in 2009 a votat in primul tur cu Crin Antonescu, iar in al doilea cu Mircea Geoana, ambii pierzand. "S-ar putea ca de data asta sa iasa cel pe care il votez eu", a spus Ponta, subliind insa ca participarea la vot este cel mai important lucru.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri