Piedone a facut sesizarea dupa ce mai multe asociatii de proprietari din sectorul pe care il administreaza nu au avut apa calda mai multe zile la rand, desi au facturile achitate la zi, se arata intr-un comunicat publicat pe site-ul primariei.

"Contractul incheiat intre asociatiile de proprietari si RADET stipuleaza faptul ca temperatura de livrare a apei calde catre populatie la intrarea in imobil trebuie sa se incadreze intre 55̊ de grade si 60 de grade Celsius. Ori, zile in sir, cetatenii Sectorului 4 au primit la robinet apa cu mult sub aceasta temperatura! Iar ceea ce este mai grav decat faptul ca acestor oameni li s-a refuzat dreptul la o viata in conditii decente si civilizate, desi au facturile achitate la zi, este modalitatea de facturare! Si aceasta, deoarece, pentru toata perioada in care RADET a incalcat clauzele contractuale care prevad o anumita temperatura de livrare a apei, in baza a ceea ce au inregistrat apometrele, locuitorii Sectorului 4 vor trebui sa plateasca facturile ca si cum ar fi consumat apa calda", a scris Cristian Popescu Piedone in sesizarea transmisa ANPC.

Bucurestenii din sectoarele 2,3, 4 si 5 au ramas fara apa calda, pentru ca, incepand de marti, Distrigaz a limitat cantitatea de gaze livrata Electrocentrale Bucuresti (Elcen), din cauza unei datorii de 88,86 de milioane de lei, Distrigaz anuntand sambata ca a reluat furnizarea la parametri normali, scrie Mediafax.

Bucurestenii din 4 sectoare au ramas fara apa calda din cauza unei datorii a Elcen

Bucurestenii din 4 sectoare au ramas fara apa calda din cauza unei...

Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti (RADET) a anuntat pe site, sambata, ca a fost nevoita sa reduca temperatura apei calde, in sectoarele 2,3,4 si 5, din cauza reducerii presiunii si cantitatii de gaze livrate catre Elcen.