Prezenta la vot la nivel national, pana la ora 16.00, este de 44,50%, conform datelor oficiale anuntate de BEC, procentul fiind mai mare fata de primul tur al scrutin, cand s-au prezentat la urne pana la aceeasi ora 35,10% dintre alegatori, dar si fata de turul II al prezidentialelor din 2009-40,10%

Potrivit purtatorului de cuvant al Biroului Electoral Central (BEC), Marian Muhulet, prezenta la vot pana la ora 163.00 a fost de 43,75% in mediul urban si de 45,52% in mediul rural, relateaza Mediafax.

La primul tur de scrutin al alegerilor prezidentiale, s-au prezentat la urne, pana la ora 16.00, 35,10% dintre alegatori - 34,34% in mediul urban, 36,14% in mediul rural. La turul al doilea al alegerilor prezidentiale din 2009, pana la ora 16.00 isi exprimasera optiunea prin vot 40,10% dintre alegatorii inscrisi in listele electorale - 37,51% in mediul urban si 43,66% in mediul rural.

Prezenta la vot in Bucuresti pana la ora 16.00 a fost de 45,64%, potrivit datelor oficiale anuntate de Biroul Electoral Central (BEC), procentul fiind mai mare decat in turul I al alegerilor prezidentiale, din 2 noiembrie, cand s-au prezentat la urne, pana la aceeasi ora, 34,84% dintre alegatori.

Cea mai mare pondere a alegatorilor care s-au prezentat la urne s-a inregistrat in Sectorul 1 - 51,46%, iar cei mai mica, in Sectorul 3 - 41,51%.
In Sectorul 2, prezenta la vot a fost de 46,62%, in Sectorul 4 - 46,07%, in Sectorul 5 - 42,07%, iar in Sectorul 6 - 48,37%. Urmatoarele date oficiale privind prezenta la vot vor fi anuntate de BEC la ora 20.30.

Pe listele electorale permanente din Capitala sunt 1.787.806 de cetateni cu drept de vot. In turul 2 al alegerilor prezidentiale din 2009, prezenta la vot in Bucuresti pana la ora 16.00 a fost de 38,05%.

Sursa foto: Shutterstock / Urna

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri