Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR), o companie-mamut, cu bugete de miliarde de lei in fiecare an, este in vizorul procurorilor anticoruptie si a corpului de control al premierului, din cauza mai multor suspiciuni legate de nereguli.

“Textul OUG de separare a CNADNR in doua companii separate de Investitii si de Mentenanta este deja elaborat, fiind programat pentru prezentarea in vederea aprobarii in Guvern in august ac. In baza acestei Ordonante, Romania poate operationaliza in acest an Compania de Investitii Rutiere!” a afirmat Costescu, in comunicatul in care si-a prezentat bilantul.

Miercuri seara, premierul Dacian Ciolos a mentionat ca situatia de la CNADNR este principala cauza a schimbarii ministrului Transporturilor.

”La Transporturi am decis acest lucru pentru ca domnul ministru (Dan Costescu - n. red.) a facut mai multe lucruri, dar am fost nemultumit de cum a progresat reforma CNADNR. Este o structura foarte stufoasa si clar ineficienta”, a spus Ciolos amintind ca intarzierea reformei in Companie a dus si la intarzieri in executia unor lucrari de infrastructura, cum ar fi tronsonul de autostrada Lugoj-Deva.

Sursa foto: agerpresfoto