Partidele si candidatii independenti au inregistrat la AEP contributii pentru campania electorala in suma totala 32,7 milioane de lei, cel mai multi bani fiind declarati de PSD, cu 11,2 milioane de lei, urmat de PNL, cu 10,6 milioane de lei, in timp ce PRU, PMP si ALDE au peste 2 milioane de lei, iar USR peste un milion de lei.

Autoritatea Electorala Permanenta (AEP) informeaza ca mandatarii financiari ai competitorilor electorali participanti la alegerile parlamentare din data de 11 decembrie 2016 au declarat si inregistrat la AEP contributii pentru campania electorala in valoare totala de 32.731.386,41 lei. Potrivit legii, contributiile candidatilor pentru campania electorala pot fi folosite numai dupa data declararii acestora la Autoritatea Electorala Permanenta, scrie News.ro.

Potrivit datelor centralizate de AEP, contributiile partidelor se ridica la 32.152.130 lei, iar cele ale candidatilor independenti la 579.256 lei. In randul partidelor, cea mai mare suma a fost declarata de PSD, cu 11.254.097 lei, urmat de PNL, cu 10.620.265 lei. Pe locul trei se afla PRU, cu 2.808.480 lei, urmat de PMP, cu 2.523.498 lei, si de ALDE, cu 2.383.849 lei. Partidul Uniunea Salvati Romania a strans 1.051.241 lei.

USR este urmat de UDMR, cu 854.761 lei, de Alianta Noastra Romania, condusa de Marian Munteanu, cu 365.763 lei, de Partidul Ecologist Roman, cu 93.785 lei, si de PRM, cu 42.783 lei. Restul formatiunile au contributii inregistrate de maximum 17.200 lei. In privinta candidatilor independenti, cea mai mare suma a fost declarata de Giga Duta, din Vrancea, si de Daniela Pepene, din Neamt, reprezentand maximul legal de 63.000 de lei. Candidatul independent Theodor Paleologu a inregistrat 9.400 lei.

Sursa foto: Minerva Studio / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri