Clientii centrului comercial Cocor si persoanele care se deplaseaza cu masina in zona centrala a Capitalei beneficiaza, din aceasta saptamana, de trei variante de acces in parcarea multietajata a magazinului.
Ca urmare a amplasarii semnelor de circulatie care reglementeaza circulatia pe un singur sens, accesul in parcarea multilevel cu 200 de locuri de parcare a magazinului Cocor poate fi facuta din spatele magazinului, pe 3 cai de acces: Str. Baratiei din Bd. Corneliu Coposu, Str. Baia de Fier din Str. Sf. Vineri si Str. Patriei din Bd. Corneliu Coposu.

„Pana la acest moment, circulatia in zona nu a fost oficial reglementata, iar traficul s-a desfasurat destul de haotic. Aglomeratia de masini pe strazile inguste din centrul vechi creeaza permanent blocaje, facand uneori imposibila deplasarea chiar si a unei singure masini pe un sens. Este unul dintre motivele pentru care persoanele care se deplaseaza cu masina evita aceasta zona, chiar daca prezinta interes pentru ei” a declarat Nina Scarlat, Director General Cocor SA, compania care controleaza centrul comercial cu acelasi nume.

Tariful in parcarea magazinului este de 2 lei/ora, prima ora fiind gratuita. In paralel, se asigura parcare gratuita clientilor prin cardul Cocor, care asigura 60 de zile de parcare gratuita. Orice client al magazinului poate intra in posesia acestui card in baza cumparaturilor efectuate in magazin.

La inceputul anului, conducerea Cocor a declarat ca va actiona in instanta Primaria Bucuresti daca autoritatile nu vor ridica restrictiile de trafic auto din zona magazinului, care scad traficul de vizitatori si incasarile chiriasilor.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri