Salomon, care ofera produse de imbracaminte, accesorii si echipament sportiv, este prezent in AFI Palace Cotroceni incepand cu luna martie, Magazinul monobrand are o suprafata de 83 mp, avand produse de incaltaminte, imbracaminte si echipament sportiv. Investitia pentru amenajarea acestui magazin si pentru stocul de marfa este de aproximativ 120.000 euro.

Si cehii de la Manufaktura, care sunt specializati in productia si comercializarea de produse cosmetice si de baie, au venit in AFI. Magazinul este deschis inca de la inceputul anului, iar investitia totala in aceasta unitate este de aproximativ de 30.000 euro.

Un alt nou chirias al mall-ului din Cotroceni este iStyle – Apple Premium Reseller, care a deschis la inceputul lunii aprilie cel mai mare magazin al retelei din Romania, cu o suprafata de 125 de metri patrati.

Tot in AFI Palace Cotroceni a venit si D’S Damat, un brand de imbracaminte exclusiv pentru barbati.
Suprafata acestui nou magazin este de 171 mp si compania a anuntat ca pana in 2013 vrea sa detina 10 astfel de locatii in Romania.

Citeste si:

“Inca de la inceputul anului 2011 s-a inregistrat o crestere a interesului retailerilor internationali dar si locali pentru deschiderea de noi magazine in centrele comerciale din Bucuresti si din tara, care s-au dovedit a fi de succes in ultimii ani. Aceasta extindere se face insa cu mult mai mare atentie la locatie si conditiile comerciale oferite" declara Cristina Dumitrache, asociat in cadrul Cushman & Wakefield.

Pentru acest an previziunile consultantului pentru piata romaneasca de retail sunt optimiste, inregistrandu-se deja noi deschideri de magazine si anuntandu-se finalizarea unor noi scheme de retail, atat centre comerciale, cat si parcuri de retail.

"De asemenea, s-a inregistrat o cresterea cererilor pentru spatii de retail in cadrul outlet center-ului Fashion House din Bucuresti, acesta fiind singurul de acest tip din Romania”, incheie Cristina Dumitrache.