Cresterea de peste 200% atat la nivelul cifrei de afaceri cat si a profitului net s-a datorat in principal redeschiderii Cocor Department Store, dar si cresterii veniturilor din vanzarea spatiului publicitar pe mediafatada, aceasta din urma avand in primul trimestru vanzari de 1.29 mil lei, in crestere cu 108,06% fata de 0.62 mil lei in T1 2010.

In primul trimestru al anului trecut, afacerile Cocor au fost de 1,91 milioane lei, iar profitul de jumatate de million de lei.

In acelasi timp, veniturile totale ale Cocor SA s-au ridicat in trimestrul 1 2011 la 9 milioane lei, comparativ cu valoarea de 4 milioane lei in perioada similara 2010, fiind influentata atat de cresterea veniturilor din exploatare dar si de cresterea veniturilor financiare ca urmare a aprecierii cursului de schimb al monedei nationale. Pentru 2011, Cocor SA a bugetat o cifra de afaceri de 25.7 mil lei.

“Rezultatele din primul trimestru al anului au fost determinate de inchirierea in proportie de 85% a spatiilor comerciale din magazinul Cocor, redeschis in urma unei investitii de 24.5 mil euro, cat si de cresterea vanzarilor de spatiu publicitar outdoor de pe Cocor Media Channel, cea mai mare mediafatada din Europa continentala”, declara Nina Scarlat, director general Cocor.

Citeste si:

Scarlat a explicat ca in acest an, compania se va concentra pe promovarea Cocor Store, din perspective brandurilor gazduite, a parcarii, a cabinei de proba virtual sau a Galeriei Designerilor Romani.

In sedinta Consiliului de Administratie din 9 mai 2011 administratorii au votat schimbarea structurii Consiliului de Administratie, respectiv Presedintele Consiliului de Administratie SC Staar Rating SRL, reprezentata prin Dan Barbulescu, a fost inlocuit de SC Popescu Management SRL, reprezentata prin Florin Popescu.