Oradea Shopping City are o suprafata totala de 30.000 mp, din care 22.000 mp sunt rezervati pentru retail, 6.000 mp pentru divertisment si 2.000 mp sunt destinati zonei de food court.

“Noii retaileri de fashion cu care am semnat reconfirma interesul brandurilor puternice pentru Oradea Shoping City si implicit pentru orasul Oradea. Prin mixul de retail stabilit, care reuneste deja nume precum Intersport, KFC, Kenvelo, Famous Brands, Bigotti, Penti, Samsonite, Fiorangelo, Kitchen Shop, Coccodrillo, Domo, Gloria Jean’s si multe altele, Oradea Shopping City completeaza plusul de valoare adus de zona de divertisment cu cel de la capitolul retail”, a declarat Bogdan Jigman, director general Oradea Shopping City.

Noul centru comercial va integra un cinematograf cu 6 sali digitale si o capacitate de 960 de locuri, o zona de bowling echipata cu 8 piste, o zona de biliard, un spatiu de jocuri video, o zona dedicata petrecerilor private si spatiu de joaca pentru copii.

Citeste si:

“Este o perioada foarte interesanta pentru dezvoltare, mai ales pentru retailerii de fashion. Exista un interes foarte puternic pentru proiectele noi, dominante, cu un mix de chiriasi corect, adaptat la zona de clienti potentiali”, a declarat Luiza Moraru, Head of Retail Department CB Richard Ellis Romania.

Firma Shopping Center Holding, controlata de omul de afaceri Gabriel Popoviciu, a preluat anul trecut centrul comercial Tiago Mall Oradea, aflat in faliment, pentru suma de 30,5 milioane de euro plus TVA. Compania a anuntat ca va investi inca 20 milioane de euro pentru a deschide mall-ul in acest an, sub denumirea de Oradea Shopping City.

Transformarea unui mall vandut in faliment: Popoviciu pluseaza cu 20 mil. euro la Oradea

Transformarea unui mall vandut in faliment: Popoviciu pluseaza cu...