In intervalul analizat, veniturile brute ale Militari Shopping Center au coborat cu 12,7%, de la 3,97 milioane de euro la 3,47 milioane de euro, informeaza Mediafax.

In termeni comparabili, veniturile nete au scazut cu 1,8%, iar cele brute cu 12,7%, declinul, cauzat de discounturile acordate unor chiriasi, fiind partial compensate de imbunatatirea eficientei, potrivit raportului grupului Atrium.

Valoarea de piata a Militari Shopping Center a crescut cu 1,3 milioane de euro fata de sfarsitul anului trecut, la 70,4 milioane de euro.

Gradul de ocupare la sfarsitul lunii iunie se situa la 99,2%, fata de 98,1% la finele anului trecut.

Citeste si:

Atrium detine in Romania si doua terenuri, in judetele Arad si Constanta, unde urmeaza sa fie dezvoltate parcuri de retail. Terenurile sunt evaluate la 21,54 milioane de euro, la fel ca in decembrie.

Atrium European Real Estate a achizitionat in 2004 prima faza a proiectului din Militari, dezvoltat de compania belgiana Liebrecht&wooD. Pentru extindere, finalizata in martie 2009, compania a anuntat ca a alocat 67 de milioane de euro.

La nivel de grup, veniturile nete din chirii au crescut cu 19,4%, de la 65,3 milioane de euro la 78 milioane de euro.

Actionarul majoritar al Atrium European Real Estate este grupul de investitori israelieni Gazit Globe, care a preluat in 2008 compania, la acea data Meinl Land, si a redenumit-o. Grupul opereaza in mai multe state din regiune, respectiv in Romania, Cehia, Ungaria, Lituania, Polonia, Rusia, Slovacia, Turcia, Bulgaria, Georgia si Ucraina.