In ceea ce priveste traficul, de la inceputul lui iulie centrul comercial a inregistrat peste 55.000 de vizitatori pe zi de luni pana joi, in week-end depasind 75.000 de vizitatori pe zi, ajungand la un trafic total de 2 milioane de vizitatori lunar.

In momentul de fata gradul de ocupare din AFI Palace Cotroceni este de 96%.

In AFI Palace Cotroceni au fost inaugurate in prima parte a lunii septembrie o serie de magazine precum Tom Tailor (Casual si Denim), Le Cashmere Heritage, Republica del Gusto, Massimo Dutti Kids- primul magazin din Romania, Imaginarium, Meli Melo.

Citeste si:

La jumatatea lunii urmeaza, Pandora, Sunshine, Timberland, Sea Secret Spa, Dormeo. Oxette va fi prezent in mall din 30 septembrie, iar in prima zi din octombrie vor avea loc deschiderile: Calzedonia si Loisir.

AFI Palace Cotroceni ofera un mix de brand-uri si activitati de petrecere a timpului liber avand peste 250 de magazine, aproximativ 3.000 de locuri de parcare, un hypermarket deschis 24/7, 20 de sali decinema, doua cazinouri, un patinoar de aproximativ 1.000 mp si multe altele.