In intervalul analizat, veniturile brute ale Militari Shopping Center au coborat cu 11,4%, de la 5,9 milioane de euro la 5,2 milioane de euro.

In termeni comparabili, veniturile nete au scazut cu 1,9%, iar cele brute cu 11,4%, declinul fiind cauzat de discounturile acordate chiriasilor care s-au confruntat cu dificultati din cauza situatiei financiare nefavorabile, potrivit raportului grupului Atrium.

Valoarea de piata a Militari Shopping Center a crescut cu 1,95 milioane de euro fata de sfarsitul anului trecut, la 71,2 milioane de euro.
Gradul de ocupare la sfarsitul lunii septembrie se situa la 99,1%, fata de 98,1% la finele anului trecut, in timp ce randamentul parcului de retail este de 9,6%.

Atrium detine in Romania si doua terenuri, in judetele Arad si Constanta, unde urmeaza sa fie dezvoltate parcuri de retail. Terenurile sunt evaluate la 21,54 milioane de euro, la fel ca in decembrie.

Citeste si:

Atrium European Real Estate a achizitionat in 2004 prima faza a proiectului din Militari, dezvoltat de compania belgiana Liebrecht&wooD. Pentru extindere, finalizata in martie 2009, compania a anuntat ca a alocat 67 de milioane de euro. Parcul are o suprafata de 52.957 metri patrati.
La nivel de grup, veniturile nete din chirii au crescut cu 12,5%, de la 112 milioane de euro la 126 milioane de euro.

Actionarul majoritar al Atrium European Real Estate este grupul de investitori israelieni Gazit Globe, care a preluat in 2008 compania, la acea data Meinl Land, si a redenumit-o. Grupul opereaza in mai multe state din regiune, respectiv in Romania, Cehia, Ungaria, Lituania, Polonia, Rusia, Slovacia, Turcia, Bulgaria, Georgia si Ucraina.