Veniturile brute au scazut cu 10%, de la 7,8 milioane de euro la 7 milioane de euro, pe fondul discounturilor, insa prin eficientizarea costurilor compania a reusit sa reduca impactul acestei scaderi asupra veniturilor nete, potrivit raportului financiar al investitorului austriac.

Valoarea de piata a Militari Shopping Center a crescut cu 2,31 milioane de euro fata de sfarsitul anului trecut, la 71,3 milioane de euro, conform Mediafax.

Gradul de ocupare se situa anul trecut la 99,1%, in timp ce randamentul parcului de retail este de 9,4%.

Atrium detine in Romania si doua terenuri pentru parcuri de retail, in judetele Arad si Constanta.

Citeste si:

Atrium European Real Estate a achizitionat in 2004 prima faza a proiectului din Militari, dezvoltat de compania belgiana Liebrecht&wooD. Pentru extindere, finalizata in martie 2009, compania a anuntat ca a alocat 67 de milioane de euro. Parcul are o suprafata de 52.957 metri patrati si 55 de chiriasi, a caror venituri au fost anul trecut de 21,5 milioane de euro.

La nivel de grup, veniturile nete din chirii au crescut cu 20,2%, de la 134,7 milioane de euro la 154,9 milioane de euro.

Actionarul majoritar al Atrium European Real Estate este grupul de investitori israelieni Gazit Globe, care a preluat in 2008 compania, la acea data Meinl Land, si a redenumit-o. Grupul opereaza in mai multe state din regiune, respectiv in Romania, Cehia, Ungaria, Lituania, Polonia, Rusia, Slovacia, Turcia, Bulgaria, Georgia si Ucraina.