Intr-o vila construita in secolul al 19-lea de pe una dintre stradutele „inghesuite din buricul Bucurestiului”, dupa cum o descrie sefa companiei, se afla sediul Syscom Digital, unul dintre principalii jucatori de pe piata de mobile marketing. Ceea ce te uimeste in aceasta vila nu este verdeata din jur sau vechimea cladirii, ci decoratiunile: mai exact cele peste trei sute de Matrioska, celebrele papusi rusesti de care dai la tot pasul.
Cea mai mare contributie in amenajarea spatiului de crica 340 de metri patrati a apartinut angajatilor.

„Credem ca am reusit sa cream un spatiu care imbina cu eleganta atat stilul clasic cat si stilul modern. Cladirea a fost construita pe la 1890. Pentru ca nu s-a obtinut aprobare pentru a fi daramata si construita o alta cladire mai mare, cladirea a fost consolidata si reamenajata intr-un stil modern, pastrandu-se insa impartirea si structura initiala. Astfel, persista atmosfera de clasic si cumva „s-a cerut”o tusa de decor in acest stil. Elementele clasice asezate pe ici, pe colo dau un aer de eleganta si artistic, dar mai ales de caldura. Alegerea pieselor nu a fost una neaparat gandita. Am ales piese care ne-au placut si pentru care am identificat imediat un loc in firma unde «le-ar sta bine». Sunt si piese vechi, sunt si reproduceri. Achizitia unor obiecte clasice este in curs. Mergem pe la targuri destul de des si, daca ne place ceva, cumparam. Avem o gramada de rame, unele chiar foarte vechi care asteapta sa fie completate cu fotografii. Nu am avut inca acel moment de respiro in care sa ne ocupam de ele”, afirma Maia Novolan, directorul general al Syscom Digital, agentie de marketing pe dispozitive mobile.

Cei de la Syscom stau in vila din apropiere de Piata Romana din toamna anului 2010, iar suprafata se desfasoara pe patru niveluri: subsol, parter si doua etaje.

Daca printre avantajele cladirii se numara curtea, felul in care sunt impartite incaperile pe fiecare nivel, pozitionarea centrala si distanta mica fata de transportul in comun, in schimb sunt si cateva dezavantaje.

„Putem numi cu siguranta doar doua: lipsa locurilor suficiente de parcare si suprafata limitata pentru un colectiv in permanenta dezvoltare. In ultimii doi ani am crescut cu inca opt oameni si continuam sa marim echipa”, explica managerul agentiei care in prezent are 29 de angajati dintre care 25 lucreaza in acest sediu. Restul lucreaza pentru Syscom Digital in Bulgaria, Bosnia, Serbia si Moldova.

Cum este spatiul ideal

Astfel...cum ar arata cladirea ideala?

„Are in plus o parcare subterana si mai mult spatiu pentru expansiune. Avem la dispozitie patru locuri de parcare, trei in exteriorul sediului si unul in curte. Locurile de parcare sunt o reala problema in aceasta zona, ca de altfel in orice locatie ultracentrala din Bucuresti”, afirma Novolan.

Insa va spuneam cateva randuri mai sus ca nu vechimea vilei, verdeata, largimea sau locurile de parcare iti atrag atentia cand mergi in vizita la Syscom Digital. Ci Matrioska, celebrele papusi rusesti care abunda in orice incaparere din sediul agentiei. Pentru ca papusile sunt prezente pe tablouri, langa calculatoare, geamuri, pe scari...ba chiar si in semnaturile digitale si pe cartile de vizita ale angajatilor. Ele vor sa semnifice spiritul de echipa al celor care lucreaza pentru agentia lansata in toamna 2009.

Suntem ca o Matrioska

„Atunci cand s-a nascut Syscom Digital, stateam de vorba si ne gandeam ce sigla sa ne facem, ce slogan si ce simbol sa ne alegem. Ne-am gandit la noi ca la un mecanism cu multe rotite bine asamblate si unse, pe mai multe niveluri bine conectate intre ele. «Stii cum? Asa cum sunt straturile unei Matrioska». Asta a fost fraza care s-a nascut la acea discutie si care a fost imediat agreata de catre toti. Suntem ca o Matrioska. Apoi ne-am dat seama ca sistemul de straturi al Matrioskai se identifica si cu stilul nostru de lucru nu numai de echipa”, declara Maia Novolan, managerul companiei.

In cladire sunt peste 300 de papusi Matrioska de toate culorile si dimensiunile, iar anual compania comanda in Rusia in jur de 2-300 de papusi pentru a le oferi.

Biroul Maiei Novolan, aflat la parterul cladirii, este la fel ca intreaga vila: un mix de clasic si modern.

„Obiectele care definesc incaperea sunt semineul evidentiat de politele de marmura amplasat in coltul cel mai vizibil al biroului si multitudinea de papusi Matrioska colectionate din toate colturile lumii”, explica Maia Novolan.

Compania are o singura sala de sedinta si „cel putin in prezent s-a simtit nevoia de a detine mai multe sali de sedinte”, adauga managerul Syscom Digital.

Daca in sediile multor companii poti gasi facilitati precum sali de sport, cafenele sau restaurante, angajatii agentiei nu au parte de aceste servicii. Insa, toate acestea exista la in jur de 2-10 minute de mers pe jos.

„In sezonul rece masa se serveste in bucataria cladirii. Cand vremea si temperatura de afara permite, ne intalnim cu mic cu mare pe terasa din curte, care este dotata cu mese si scaune de gradina si care a devenit locul preferat pentru savurarea pauzelor. De obicei angajatii opteaza pentru a servi masa la birou tocmai pentru ca dispunem de o terasa generoasa si de o bucatarie utilata complet”, spune managerul.

Syscom Digital se numara printre cei mai mari jucatori pe piata locala de mobile marketing, un domeniu estimat la circa 7 milioane de euro anul trecut si in jur de 8 milioane anul acesta. Compania a avut o cifra de afaceri de aproximativ 1,7 milioane de euro in 2011. Printre principalii concurenti ai Syscom Digital se regasesc agentii precum Mobile Works si Voxline Communication.

BIROU DE COMPANIE
este o sectiune saptamanala care prezinta birouri ale celor mai puternice firme din Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri