Un catel energic si curios, o sinsila timida, o terasa generoasa unde au loc work-shop-uri cu multa pizza si un birou in care te simti ca acasa.
Biroul companiei producatorului de conserve Scandia aduce atmosfera de acasa la locul de munca. Ascuns pe una din stradutele din zona Dorobanti, intr-o cladire care din exterior nu iti trasmite prea mult, biroul din Capitala al companiei sibiene este unul cald si plin de voie buna.

Ca sa ajungem in sediul companiei a trebuit sa parcurgem un adevarat labirint al scarilor in spirala. Intr-un final, ghidati, am patruns in birourile echipei de marketing. Canapele vesele, fotografii cu membri echipei pe pereti, o sinsila intr-o cusca dintr-un colt si un catel simpatic, al carui proprietar, angajat al Scandia, l-a primit cadou de la colegi, care isi intampina vesel oaspetii.

Catelul este de fapt un membru al echipei, fiind frecvent la birou, iar rolul lui in echipa este de a energiza oamenii.“Mi s-a intamplat sa vin dimineata nervos sau suparat la birou si sa vina in viteza sa ma intampine. In acel moment te destinzi automat”, povesteste Andrei Ursulescu, directorul general al Scandia si gazda noastra in sediul companiei.

Compania a inchiriat sediul din Bucuresti in 2003, insa in 2010 a demarat un proces de reamenajare. Partial reamenajarea este incheiata, insa procesul continua, asa ca in prezent, un intreg etaj din cele 3 este in lucru.

Compania ocupa circa 500 de mp de spatii de birouri in Capitala, la care se mai adauga inca 600 mp de birouri plus o cantina de 250 mp in Sibiu. In birourile din Capitala lucreaza circa 30 de persoane, iar in cel din Sibiu circa 70 de angajati.

In Capitala, lucreaza departamentul de marketing, cel financiar, de HR sau vanzarile, in timp ce in Sibiu sunt departamente de achizitii, logistica, financiar si HR.

Andrei Ursulescu, seful Scandia petrece in medie 2 saptamani pe luna in Bucuresti si 2 in Sibiu.

Compania are 3 sali de sedinta, insa multe din intalniri au loc chiar in birouri. Spre exemplu, biroul lui Ursulescu este dotat cu multe scaune, canapea si fotolii, astfel incat poate fi cu usurinta transformat intr-o mini sala de sedinta. Tot in biroul propriu, Ursulescu are un intreg dulap cu produsele companiei, marturisind ca din cand in cand mai ia cate unul si se uita sa vada cum evolueaza.

Partea deja reamenajata a fost transformata pe ideea de familiar, de acasa, pentru ca asa cum spune seful Scandia “petrecem foarte mult timp impreuna la birou si am inceput sa petrecem timp impreuna si inafara biroului”. Un alt laitmotiv al reamenajarii sunt elementele de identitate de brand ale Scandia, cum ar fi cornul abundentei dar si picturi care sa sugereze acest lucru.

Daca departamentul de marketing este unul foarte vesel, in departamentul financiar exista mai multa sobrietate, insa in parte aceasta zona inca nu a inceput sa fie reamenajata.

Angajatii au la dispozitie si o mica bucatarie, dar si o terasa mare, pe care nu o data au avut loc work shop-uri la o pizza.

La birourile din Sibiu, compania pune de asemenea la dispozitia angajatilor o bucatarie, dar si o zona de relaxare.

Mai mult, la Sibiu tocmai pentru a sustine ideea de acasa, fiecare angajat are in bucatarie o cana cu numele sau. In zona de relaxare au loc si diverse cursuri, de dans sau gimnastica, insa compania investeste si intr-o serie de traininguri de business.

“Scandia este o a doua casa, petrecem aici 8-10 ore pe zi, cateodata stam impreuna si dupa program. Am gandit spatiul astfel incat toata lumea sa se poata integra si astfel incat sa ne simtim cat mai comod”, a declarat Ursulescu.

Fotografiile din Bucuresti au fost realizate de Mircea Dragos.

Fotografiile din Sibiu au fost puse la dispozitia wall-street.ro de companie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri