Unirea Shopping Center (SCDM), care detine centrele comerciale cu acelasi nume din Bucuresti si Brasov, a incheiat primul semestru cu o cifra de afaceri de 41,4 milioane de lei, in crestere cu 10%, insa profitul a scazut cu 32%, la 1,8 milioane de lei, conform Mediafax.
In perioada corespunzatoare din 2011, afacerile firmei au cumulat 37,5 milioane lei, iar castigul a fost de 2,6 milioane lei.

Veniturile totale au scazut usor, de la 42,4 milioane lei la 41,8 milioane de lei, in timp ce cheltuielile totale au avansat de la 39,1 milioane lei la 39,4 milioane de lei.

Unirea Shopping Center a inregistrat pierderi financiare in crestere de 3,6 ori, la 4,6 milioane lei, de la 1,25 milioane lei in primele sase luni din 2011.

Activele totale ale firmei au fost evaluate la finele lunii iunie la 536,9 milioane de lei, in scadere cu 7,57 milioane lei.

Compania este controlata de sotii Dan si Carmen Adamescu, prin intermediul The Nova Group Investments Romania, care detine 74,16% din titluri. In structura actionariatului se mai regaseste SIF Muntenia (SIF4), cu 10% din titluri, in timp ce 15,8% din capital este detinut de alti actionari.

Firma are un capital social de 7,4 milioane lei, divizat in 2,9 milioane de actiuni cu o valoare nominala de 2,5 lei. Titlurile Unirea Shopping Center au fost tranzactionate joi la un pret de 83 de lei, cotatie in stagnare. La aceasta cotatie, capitalizarea firmei este de 247 milioane lei (55 milioane de euro).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri