Lucrarile vor viza atat retehnologizarea salilor care vor deveni full digitale, cat si reamenajarea spatiului. Planurile de modernizare a zonei de divertisment sunt o continuare a procesului de reamenajare al centrului comercial, care s-a incheiat anul trecut.

Modernizarea centrului comercial, deschis in 2002, a devenit o necesitate in conditiile in care anul trecut in oras s-a deschis si mallul Oradea Shopping City, iar competitia a crescut.

In septembrie 2011, in urma unui proces de modernizare si repozitionare, Lotus Oradea s-a relansat cu o fatada complet refacuta si un nou mix de chiriasi, cuprinzand ancore precum brandurile Inditex si H&M.

Citeste si:

Lotus Center se afla acum la a treia actualizare a conceptului, dupa ce in 2011 complexul a capatat o infatisare complet noua, iar in 2008 a fost extins pentru a putea gazdui ancore precum hipermarketul Carrefour, Media Galaxy si retailerii ca Hervis, New Yorker, Deichman sau Takko.

In prezent centrul comercial ofera 65.000 de mp construiti, 130 de magazine si 1.400 de locuri de parcare.

Lotus Center, aflat in proprietatea familiei Mudura, este unul dintre primele malluri din Romania si primul centru comercial lansat in orasul Oradea.