Actualul sediu al Lindab se intinde pe o suprafata totala de 46.000 de mp, din care 7.300 mp sunt reprezentanti de cladiri si 11.000 mp de platformele betonate.

Spatiul efectiv de birouri este de 1.300 mp in timp ce suprafata de productie a Lindab Romania se ridica la 3.000 de mp.

De ce langa Bucuresti?

Asa cum a fost proiectat, sediul Lindab si-a propus in mod special sa fie aproape de Capitala, intr-o zona cu acces facil catre toate punctele de interes si zonele de acoperire din tara.

“Am planificat si construit sediul Lindab luand in considerare nevoia noastra de a fi concentrati in aceeasi locatie, pentru un flux foarte bun la procesului comercial, care sa se desfasoare cu maximum de eficienta pentru deservirea clientului final.Sediul este foarte bine structurat astfel incat partea din fata reprezinta contactul clientului cu noi, dar si spatiul de birouri pentru mare parte din departamentele companiei. Se deruleaza firesc spatiul de productie, platforma de depozitare exterioara si in capat depozitul pentru produse finite, impreuna cu spatial pentru livrare”, a explicat pentru wall-street.ro, Andrei Sulyok, director general Lindab.

Distanta fata de oras: o problema?

“Da si nu! Daca pana la largirea soselei de centura se intamplau frecvent blocaje si traficul era ingreunat, acum lucrurile sunt mult mai simple. Dimineata, avand in vedere ca suntem matinali si ajungem pana la ora 8 la birou, traficul este bun si ajungem intr-un interval de timp rezonabil, indiferent din ce parte a orasului se pleaca”, spune Camelia Dinica, manager PR si comunicare in cadrul Lindab

Angajatii Lindab care nu au in dotare o masina personala beneficiaza de transportul cu microbuzele pe trei trasee cheie care leaga sediul companiei de Capitala.

Unde iau masa angajatii

Cladirea de birouri este dotata cu un spatiu pentru servirea mesei, unde toti cei 90 de angajati iau pranzul, mancarea fiind adusa de catre o firma de catering contractata de Lindab.

”Sala de mese este situata in cladirea de birouri, la etajul 1 si este complet utilata cu frigidere, cuptoare cu microunde, mese, scaune, etc. Acesta este practic unul dintre locurile in care angajatii interactioneaza si discuta subiecte variante”, a precizat managerul PR si comunicare al grupului suedez.

Citeste si:

Avand in vedere localizarea sediului in afara Bucurestiului, toti angajatii servesc masa de pranz la birou. Ca regula generala,spun reprezentantii mancarea este furnizata de o firma specializata, in functie de preferintele fiecaruia. Ocazional, angajatii comanda mancare la alte restaurante cu specific.

Cum arata biroul directorului general

Cand urci la etajul unu al cladirii, risti sa nu recunosti neaparat biroul directorului general. Fara titulatura sau nume pe usa, biroul lui Andrei Sulyok, directorul general Lindab Romania se afla in linie cu birourile angajatilor din management.

“In birou, la vedere, se afla mai multe poze cu familia, calendarul de perete, bineinteles Lindab, o medalie de participare la half marathon-ul de la Gotegorg din 2007 si o fantana interesanta care nu a mai vazut apa de ceva vreme, a carei poveste foarte putini o cunosc si la fel de putini sunt curiosi sa o afle”, povesteste managerul grupului suedez.

In spatiul de birouri al sediului Lindab se gasesc si trei sali de dimensiuni mai mari, unde au loc sedintele strategice ale companiei, intalnirile de afaceri sau evenimentele cheie in anumite perioade de timp.

“Exista doua sali de primire a invitatilor la parter si o sala de training la mansarda. In plus, este alegerea fiecaruia dintre noi sa ne primim invitatii in salile special create pentru intalniri sau in propriul birou”, au precizat reprezentantii Lindab.

Lindab a inregistrat pe plan local afaceri de 90 milioane de lei (cca. 21 milioane de euro) la nivelul anului 2011 si a avut pierderi cumulate de circa 0,8 milioane de lei.

Principalii concurenti ai grupului pe plan local sunt Ruukki si Megaprofil.

BIROU DE COMPANIE este o sectiune saptamanala care prezinta birouri ale celor mai puternice firme din Romania.