Cele patru hipermarketuri sunt in Pitesti (15.000 mp), Craiova (21.200 mp), Oradea (16.850 mp) si Calarasi (24.500 mp). PwC a scos la vanzare si un teren de 78.900 de metri patrati detinut de firma PIC in comuna Blejoi, in apropiere de Ploiesti, dar si un hipermarket in Braila (17.100 mp).

Reteaua PIC, controlata de fratii Ilie si Cornel Penescu, a intrat in insolventa la finalul anului 2009 si se afla sub administrarea judiciara a PwC. Intr-o prima faza, Sarcina a inchiriat spatiile magazinelor PIC din Pitesti si Craiova, redeschise sub brandul Succes. Potrivit planului de reorganizare aprobat, omul de afaceri voia sa cumpere cladirile in care se afla magazinele din Pitesti si Craiova, dar si pe cele din Oradea si Calarasi, care ar fi urmat sa fie redeschise sub marca Succes. Intelegerea nu a mai fost insa parafata, potrivit reprezentantilor lichidatorului judiciar.

"Tranzactia nu s-a mai putut realiza. Spatiile sunt inchiriate in continuare de compania Succes si pot fi vandute cu chiriasi sau fara chiriasi", au declarat pentru Mediafax, reprezentantii PricewaterhouseCoopers Business Recovery Services.

Lichidatorul asteapta pana pe 30 aprilie ofertele celor interesati sa cumpere magazinele.

Potrivit planului de reorganizare, magazinul din Pitesti era evaluat la 5 milioane de euro, cel din Oradea la 4,56 milioane de euro, cel din Calarasi la 4 milioane de euro, in timp ce valoarea hipermarketului din Braila a fost stabilita la 3,9 milioane de euro, iar a celei din Craiova la 3,1 milioane de euro. Terenul din Blejoi era evaluat la 1,9 milioane de euro. Astfel, in total valoarea de lichidare a activelor era stabilita in urma cu un an la 22,5 milioane de euro.

Citeste si:

"Valorile obtinute in faliment sunt cele estimate in raportul de evaluare. Aceste valori ar putea fi dificil de realizat avand in vedere conditiile actuale de piata si interesul scazut pentru activele PIC. In realitate, valorile obtinute intr-un eventual faliment ar putea fi mai mici", se arata in planul de reorganizare.

Compania Succes Nic Com detine la nivel national circa 170 de super¬marketuri, minimarketuri si alte magazine pe supra¬fata mica si doua hipermarketuri.

Sub brandul Succes, cu afaceri totale de 274 milioane de lei (65 milioane de euro) in 2011, Sarcina detine si activitati in co¬mer¬tul cu produse petroliere, constructii, productie de paine, exploatare forestiera, distributie masa lemnoasa si productie publicitara sau carmangerie.