Cei 50 de angajati ai Cohn&Jansen JWT lucreaza intr-o casa veche, “boiereasca”, cu doua etaje, mansarda, demisol si curte. Suprafata casei este de aproximativ 3.500 de metri patrati.

“Din 2007 suntem aici si nu am vrea sa ne mutam vreodata. Casa apartine unei familii de arhitecti romani stabiliti in Germania si unul din ei s-a ocupat de amenajarea sediului, iar noi de mobilarea lui. In timp, spatiul a fost modificat, caci si nevoile s-au schimbat. La inceput nu aveam mansarda, apoi am transformat mansarda in spatiu pentru expozitii si petreceri, apoi am devenit mai multi si am facut si acolo birouri si tot asa”, explica Alina Tudose, managing director si managerul departamentului de strategie al Cohn&Jansen JWT, o agentie cu afaceri estimate la circa 3 milioane de euro anul acesta.

Faptul ca cei de la Cohn&Jansen JWT au sediul intr-o casa si nu intr-o cladire de birouri este un lucru obisnuit pentru o companie de comunicare.

Un spatiu, cu cat este mai neconventional, cu atat de ajuta sa fii mai creativ

“Cel mai mare avantaj este ca lucram intr-o casa, iti da un sentiment bun cand vii la birou si in loc sa intri intr-o cladire cu geamuri care nu se deschid, intri intr-o casa. Faptul ca e o casa poate fi considerat si un dezavantaj, caci trebuie sa te adaptezi spatiului cu unghere, cu scari interioare pentru boieri si alta pentru servitori, cu soba pentru gatit, insa noua ne place asta. Alt lucru tare este curtea, in care lucram, tinem intalnirile cu clientii, sau facem petreceri. Cred ca spatiul in care lucrezi iti da o stare si cu cat e mai neconventional si mai relaxat, te poate ajuta, mai ales in businessul nostru, acela de a genera idei tot timpul”, mai spune Tudose.

Nu au cafenea, sala de relaxare ori de sport, insa compenseaza…curtea din fata casei.

"Fiind o casa si noi fiind o companie destul de informala nu avem aceste tipuri de pachete si beneficii. Insa a contat faptul ca avem curte unde se poate sta sa iti bei cafeaua si a contat faptul ca sediul este in centru si poti ajunge unde vrei tu sa manaci la pranz sau sa faci sport. Pentru ca suntem aproape de tot felul de locuri de mancat bune, preferam cand avem timp sa iesim la masa. De multe ori, vara se mananca in curte, iar iarna se poate manca la demisol, unde este bucataria", afirma sefa Cohn&Jansen JWT.

Pentru ca in general agentiile de comunicare sunt destul de informale, nici salile de sedinte nu sunt prea multe. De fapt, sala de sedinte a celor de la Cohn&Jansen JWT este sufrageria casei, unde ceea ce iti atrage atentia este masa mare din mijloc, care este inconjurata de dulapuri vechi pe lateral si draperii din catifea verde.

Fara locuri de parcare: Nu ar fi frumos sa umplem strada cu semnul "Rezervat"

Si nici locuri de parcare rezervate nu au, chiar daca uneori mai sunt probleme cu parcarea. Sefa Cohn&Jansen spune ca nu a facut rezervari pentru masinile angajatilor, pentru ca agentia sta pe o straduta linistita de langa centrul orasului si…”nu ar fi frumos sa o umplem de semne de rezervat, in prostul obicei bucurestean”.

Citeste si:

Cohn&Jansen JWT este o companie de creatie care a rezultat in 2010 in urma fuziunii companiilor Cohn&Jansen, agentia pe care Andrei Cohn a fondat-o impreuna cu Cristina Jansen la finalul lui 2002 si Scala JWT, filiala locala a retelei JWT.

Agentia ii are ca actionari pe Andrei Cohn, Cristina Jansen, Peter Jansen, Petra Hoyos si Adrian Draghici.

Cel mai mare client al agentiei este Kraft Romania, care genereaza 25% din business deoarece Cohn&Jansen JWT lucreaza pentru acest client la nivelul Europei Centrale si de Est (Rusia, Polonia, Bulgaria, Cehia si Ucraina). Alti clienti ai agentiei sunt Danone, Bunge, Nestlé, Bayer, Aqua Carpatica, Dove (Unilever), Petrom (OMV Petrom) si Nokia.

BIROU DE COMPANIE este o sectiune saptamanala care prezinta birouri ale celor mai puternice firme din Romania.