Centrul comercial Promenada, proiect in valoare de peste 130 de milioane de euro, situat in zona de nord a Bucurestiului, va fi deschis in data de 17 octombrie, anunta dezvoltatorul proiectului, compania de origine austriaca, Raiffeisen evolution.
“Promenada va deveni un nou punct de atractie in zona de nord a Capitalei, oferind publicului un mix atractiv de chiriasi, concepte noi in lumea retailului bucurestean, precum si o terasa exterioara cu o suprafata de peste 7.000 de mp, o gradina verde pe perioada verii si un patinoar pe durata sezonului rece”, a declarat Markus Neurauter, managing director al Raiffeisen evolution.

Valoarea totala a investitiei dezvoltatorului depaseste 130 de milioane euro.


Design-ul cladirii este unul avangardist, semnat de catre un birou de arhitectura romanesc – B23T, culoarea dominanta in proiect fiind albul.

Constructia este realizata pe sase niveluri. Primele doua etaje subterane ( -3 si -2) vor fi destinate parcarii, restul de patru niveluri (din demisol si pana in etajul 2) gazduind zona comerciala a Promenadei cu o suprafata inchiriabila de 35.000 de mp. In total, Promenada va oferi un numar de 1.300 de locuri de parcare.

La demisol vor fi concentrate atat zona de servicii oferite de centrul comercial, cat si o parte dintre cei mai importanti chiriasi apartinand unor industrii variate. Intre retailerii care isi vor desfasura activitatea pe acest nivel se numara: Autograf (papetarie), supermarketul Billa, Baby’s Boutique, Carturesti, Christian Tour, Corelli, Credit Europe Bank, Deco In (decoratiuni), Deichmann, Deluxe Cards, DM Drogerie Markt, Eco Clean (curatatorie ecologica), Flanco, Florens, Germanos, Hervis, Inmedio, JPB Cigars, Lego, Murano, Nobilis (mobilier si decoratiuni), Noriel, Oliviers&Co, Optiblu, Peek & Cloppenburg (primul nivel), Penti, Plant Univers, Pink & Blue (galerie multibrand pentru copii), Raiffeisen Bank, Simona’s Cookshop, Spazio Caffe, Vodafone, Salon Yvonne (centru de infrumusetare), Textura, Wine Boutique.


De asemenea, la acest nivel vor functiona, in premiera pentru Romania, magazinul mono-brand LEGO, retailerul international Tchibo cu un concept deosebit cuprinzand o cafenea si un magazin care va comercializa pe langa cafea si espressoare, articole de imbracaminte si decoratiuni interioare, primul magazin Seven Sins (lenjerie) si un magazin pentru copii, Superkidz.

Executia proiectului a fost atribuita de catre dezvoltator, la sfarsitul anului 2011, constructorului austriac Strabag, in calitate de antreprenor general.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri