Volumul de salam de Sibiu comercializat de Salbac au crescut cu proape 5% in primele 8 luni ale anului fata de aceeasi perioada a anului trecut ajungand la aproape 440 de tone. Valoric, vanzarile de salam de Sibiu ale companiei vor inregistra la 8 luni o crestere de 15%, conform estimarilor, pana la circa 4,75 mil. euro ( aproximativ un sfert din cifra de afaceri a companiei.

In ceea ce priveste evolutia celui mai vandut Salam de Sibiu din Romania, Angelica Smil, directorul general Salbac, precizeaza ca in 2008, anul modernizarii fabricii de crud-uscate, au fost livrate in piata 257 de tone de Salam de Sibiu Agricola, la finalul anului trecut s-au livrat 612 tone, iar pentru 2013 estimeaza vanzari de 671 de tone.

In primele 6 luni 2013 vs. 2012, piata de carne procesata a scazut cu cateva procente, continuand trendul negativ al ultimilor doi ani, in timp ce vanzarile Salbac au crescut cu 10%.

Cresterile succesive din ultimii ani au propulsat Salbac-ul pe locul 8 in topul producatorilor de mezeluri din Romania dupa valoarea vanduta si pe primul loc in categoria salamurilor crud-uscate.

Salbac a lansat in luna august varianta de 300 grame a Salamului de Sibiu Agricola – produs de exceptie care continua sa detina o cota de piata in jurul a 50 de procente din totalul segmentului Salam de Sibiu comercializat in Romania.

Citeste si:

La jumatatea lunii august Salamul Sibiu Agricola calibrat la 300 grame era listat in trei mari lanturi internationale, urmand sa intre pe rafturile altor trei retele de magazine.

Agricola este unul dintre cei mai mari producatori de carne de pui din Romania si principalul exportator din aceasta categorie, care in septembrie 2012 a implinit 20 de ani de la infiintare.

In 2012, Agricola detinea 16% din piata carnii de pui, este lider cu 19% din piata de semipreparate si produse de tip ready-meal, iar Salamul de Sibiu Agricola este lider in total segment Salam de Sibiu comercializat in Romania cu 54,6% cota de piata in valoare (Nielsen, septembrie – octombrie 2012).