Philippe Besadoux va participa in calitate de speaker la prima editie a conferintei internationale retailArena, dedicata industriilor de retail si FMCG, si va detalia planurile de dezvoltare ale companiei.

Besadoux mentioneaza insa ca nu discutam de toata productie, ci de anumite obiecte vestimentare, iar oficialii Timeout, brandul american aflat sub managementul lui Besadoux in Romania, au inceput deja discutiile cu mai multe fabrici de pe plan local pentru a incepe sa produca si aici.

La deschiderea celui de-al 10-lea magazin Timeout din Romania, managerul a mentionat ca francizele din fashion sufera si ca in aceasta piata esti mort daca nu ai un proces de productie pe verticala.

Philippe Besadoux tinteste afaceri cumulate de 34 mil.euro pentru brandurile din portofoliu in 2014, estimand ca anul acesta se va incheia cu venituri de 25 mil.euro.

Pentru 2014, Besadoux are in plan sa deschida 20 de noi magazine pentru brandurile din portofoliu, insa admite ca exista si magazine care pot fi considerate un esec. Astfel va inchide operatiunile din Lotus Center Oradea si marturiseste ca nici operatiunile din Cora Bacau nu merg grozav.

Citeste si:

„Este o greseala sa deschizi magazine in unele spatii doar atras de investitiile in fit-out. Privim fiecare magazin ca pe un centru de profit, nu ne uitam doar la cum arata bilantul global”, a marturisit Besadoux.

Legat de deschiderile viitoare, Besadoux are deja destul de clar care sunt centrele comerciale care il intereseaza. Bucuresti Mall, AFI Palace, Iulius Timisoara, Polus Center Cluj sau Euromall Pitesti sunt pe lista retailerului pentru deschideri.

Carrefour Orhideea si Cora Pantelimon sunt primele destinatii in care se va deschide brandul Mim, cea mai noua intrare de pe piata locala, iar Baneasa Shopping City a fost optiunea lui Besadoux pentru al 10-lea magazin al brandului Timeout, recent inaugurat.

Spatiile stradale sunt de asemenea interesante pentru brandurile din portofoliu, iar Besadoux analizeaza o astfel de deschidere.