Veniturile brute au avansat cu 3,9% in intervalul analizat, de la 5,39 milioane de euro la 5,6 milioane de euro, a anuntat compania, citata de Mediafax.
Valoarea de piata a Militari Shopping Center a scazut cu 790.000 de euro in primele noua luni, la 70,42 milioane de euro, in timp ce rata de ocupare se mentine la 100%, se arata in raportul financiar al companiei.
Atrium detine 156 de proprietati in mai multe tari, cu o valoare estimata la 2,37 miliarde de euro.
La nivelul companiei, veniturile nete au crescut in primele noua luni cu 4%, la 143 milioane de euro. Profitul net a scazut cu 21%, la 84,4 milioane de euro, dupa ce rezultatul de anul trecut a fost influentat puternic de reevaluarea pozitiva a investitiilor.
Atrium mai detine in Romania si doua terenuri pentru parcuri de retail, in judetele Arad si Constanta.
Atrium European Real Estate a achizitionat in 2004 prima faza a proiectului din Militari, dezvoltat de compania belgiana Liebrecht&wooD. Pentru extindere, finalizata in martie 2009, compania a anuntat ca a alocat 67 milioane euro. Parcul are o suprafata de 52.957 metri patrati si 55 de chiriasi, ale caror venituri au fost anul trecut de 21,4 milioane de euro, de la 21,5 milioane euro in 2011.
Cel mai mare actionar al Atrium European Real Estate este grupul de investitori israelieni Gazit Globe, cu 39,9% din actiuni, urmat de compania Apollo Global Real Estate, cu o participatie de 13,9%, potrivit datelor valabile la sfarsitul lunii septembrie, publicate in raportul financiar al companiei.
Atrium European Real Estate opereaza in mai multe tari din regiune, in principal Polonia, Cehia, Slovacia, Rusia, Ungaria si Romania.