Cifra de afaceri totala inregistrata in intervalul ianuarie - septembrie 2013 de cele patru Iulius Mall (Timisoara, Iasi, Cluj-Napoca si Suceva) a fost de 34,5 milioane euro, tendinta fiind de crestere fata de perioada similara a anului trecut, cand rezultatul a fost de 33,99 milioane euro, scrie Mediafax.
Ansamblul Palas Iasi a consemnat in primele noua luni o cifra de afaceri de 9,54 milioane de euro pentru zona de retail, nivel care se incadreaza in estimarile prognozate de companie. Intregul proiect din centrul orasului a implicat o investitie de 265 de milioane de euro si cuprinde pe langa mall si locuinte, birouri si spatii de agrement.
"Pentru anul 2013, estimam o cifra de afaceri totala pe grup (patru Iulius Mall si Palas Iasi) de aproximativ 62 milioane de euro. In reteaua Iulius Mall, in medie, gradul de ocupare este de aproximativ 95%. Palas Mall are, in prezent, un grad de ocupare de 97%. De la inceputul anului, in reteaua de mall-uri Iulius s-au deschis magazine precum Tommy Hilfiger, Calzedonia, Carpisa, Springfield, CCC, BSB, Nissa, MET, Timeout, MAC, Deichmann, Seroussi, Benvenuti, IPB, Yves Rocher, Madame Lucie, Eponge, Evolio, Chic Ville, Sabrini si Nomasvello", au declarat reprezentantii Iulius Group.
Anul trecut, Iulius Group a raportat incasari de 55,6 milioane euro din mall-urile Iulius si complexul Palas Iasi.