Mallul AFI Ploiesti, deschis in toamna anului trecut, va urma acelasi proces de adaptare la cerintele si nevoile vizitatorilor prin care a trecut si AFI Cotroceni, a spus Israel Vizel, seful Mall Division AFI Europe, care a mentionat ca urmatoarele luni sunt foarte importante pentru centrul comercial din Ploiesti, urmand sa se finalizeze zona de “night-life”.

AFI Europe este unul dintre cei mai importanti dezvoltatori imobiliari din Romania, iar anul trecut a finalizat a doua investitie de pe segmentul de centre comerciale de pe plan local, mallul AFI Ploiesti. Vizel a povestit pentru wall-street.ro ce noutati vor aparea in AFI Ploiesti in viitorul apropiat.

“Am deschis in Ploiesti un mall aproape 100% ocupat, cu un mix atent ales si nu am facut niciun compromis doar pentru a umple spatiul. In prezent in AFI Ploiesti avem doar un spatiu mic liber la parter si la etaj mai exista un magazin care este in curs de mutare”, spune Vizel.

Pentru un mall exista ziua deschiderii si zilele de dupa deschidere- cand incepi sa dezvolti, extinzi si sa surprinzi clientii

Managerul mallurilor AFI mentioneaza ca in urma analizei cererii reale si in AFI Ploiesti vor aparea schimbari asa cum s-a intamplat si in centrul comercial din AFI Palace Cotroceni din Bucuresti.

“Un mall nou este ca un copil, trebuie sa-l tratezi cu multa atentie pentru a intelege care sunt nevoile zilnice ale vizitatorilor”, spune Vizel, care aseamana functionarea unui mall cu mersul unui tren: la inceput porneste mai greu, dar dupa ce atinge viteza potrivita, lucrurile merg lin.

AFI Europe a testat deja teoria in AFI Palace Cotroceni din Bucuresti, mall in care retailerii au vanzari de circa 200 de mil. euro pe an.

“Avem acest mall din Bucuresti, pe care l-as numi un stil de viata, care continua sa creasca si sa ofere surprize vizitatorilor din Bucuresti si din afara Bucurestiului, pentru ca in fiecare weekend vedem autobuze in fata centrului comercial. Pentru un mall exista ziua deschiderii si zilele de dupa deschidere, cand incepi sa dezvolti, sa extinzi si sa surprinzi clientii. Trebuie sa creezi un punct de atractie si facem eforturile necesare si ne folosim imaginatia pentru a crea noi experiente si a determina oamenii sa revina in centrul nostru comercial, iar evolutia AFI Cotroceni, dupa 4 ani de la deschidere, dovedeste atitudinea si abordarea de care dam dovada”, a spus Vizel.

Acum in Ploiesti urmeaza aceste zile de dupa deschidere.

Bigotti si Samsung deschid magazine in AFI Ploiesti

“AFI Palace Ploiesti este un copil nou si chiar daca am pus foarte multa atentie pe parcursul dezvoltarii, dupa ce l-am deschis am inceput sa studiem nevoile reale ale oamenilor si in functie de aceste nevoi vom opera modificari care sa intensifice experienta vizitatorilor si vom imbunatati ceea ce nu a reusit sa indeplineasca asteptarile”, precizeaza Vizel.

Analizarea nevoilor ploiestenilor i-a determinat pe cei de la AFI ca in ultimele luni sa dezvolte si o sectiune dedicata vietii de noapte in AFI Ploiesti.

“Urmatoarele luni vor fi foarte importante pentru Ploiesti pentru ca finalizam zona de “viata de noapte”. Dupa o analiza am realizat ca tinerii din Ploiesti nu au niciun loc real de iesit in oras, iar majoritatea se duc in Bucuresti, asa ca in ultimele luni am stat sa dezvoltam o sectiune din mallul AFI Ploiesti dedicata vietii de noapte, care va include cinema-ul, dar si multe alte surprize”, spune Vizel care a adaugat ca mixul care se va intinde pe 6.000 mp va fi deschis pana la finalul lunii aprilie.

2014 va aduce in AFI Ploiesti si cativa retaileri noi, Bigotti relocandu-se din Winmarkt in AFI, dar si Samsung urmand sa deschida o unitate in mallul din Ploiesti. Ambele unitati vor fi inaugurate pana la finalul lunii martie. De asemenea se va extinde spatiul de joaca pentru copii din mallul AFI Palace Ploiesti.

Trebuie sa ai curajul sa intelegi cand ceva nu merge si sa schimbi

Deschiderea unui mall nou nu este un proces simplu si pentru ca “este nevoie de timp ca oamenii sa isi schimbe obiceiurile. Trebuie sa ii convingem si ca desi mallul arata impresionant preturile sunt aceleasi. Asa a fost si in Bucuresti”, spune Vizel.

Vizel spune ca nu este in masura sa dea sfaturi proprietarilor de malluri care au produse care nu functioneaza prea bine, mai ales ca fiecare centru comercial este un ecosistem in sine si nu exista o reteta general valabila. Totusi, ceva din ce spune managerul AFI cu siguranta poate fi aplicabil oricarui business: "trebuie sa ai curajul sa intelegi cand ceva nu merge si sa schimbi".

AFI Europe este proprietarul AFI Palace Ploiesti si AFI Palace Cotroceni, dar si a birourilor AFI Park. Compania mai are in faza de proiect un retail park in Arad si un centru comercial in zona Bucurestii Noi din Capitala.

Cititi si despre noutatile din AFI Palace Cotroceni.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri