„Factorii determinanti in alegerea noii locatii au fost: pozitionarea centrala a complexului Palas, accesul facil la zona de food court, precum si la zonele de relaxare existente atat in interiorul, cat si in exteriorul ansamblului. Un alt factor decisiv in alegerea noii locatii a fost existenta parcarii subterane, acolo unde Basware are rezervate locuri de parcare pentru angajatii sai. Pozitionarea spatiului, care ofera o priveliste placuta asupra Palatului Culturii si a zonelor frumos amenajate din jurul acestuia, a constituit, de asemenea, un atu in alegerea locatiei”, au declarat oficialii Basware.

Conceptul amenajarii a fost unul propriu. "O contributie insemnata fiind adusa de un architect, cu care compania noastra a colaborat pe tot parcursul proiectului de amenajare a sediului. Spatiul a fost proiectat dupa modelul open-space, singurele spatii compartimentate fiind birourile de support level 1, salile de mese, cele de sedinte si spatiul de relaxare", au mai spus oficialii companiei.

Basware Iasi

Spatiul include trei sali de sedinta dotate cu proiectoare si sistem de video conferinta. Salile sunt utilizate pentru traininguri, sedinte sau interviuri cu canditatii pentru posturile disponibile.

Angajatii companiei au si doua sali de mese si un spatiu de relaxare, acolo unde sunt organizate aniversari, sarbatoriri de evenimente, partide de jocuri.

„Spatiul de relaxare, care poate constitui si un loc protrivit pentru sedinte ad-hoc, este dotat si cu o consola xbox, de care angajatii se pot bucura pe durata pauzelor zilei de lucru”, spun reprezentantii companiei.

Citeste si:

Basware Iasi

Basware ofera solutii de cloud-based de P2P (purchase to pay) si e-invoicing pentru organizatii, cu scopul de a fluidiza si de a face mai eficient procesul de achizitii, plati si incasari din cadrul acestora.

Basware este o companie finlandeza fondata in 1985 si listata la bursa NASDAQ OMX Helsinki Ltd din 2000. Pana la sfarsitul anului 2015 , Basware isi propune sa devina cea mai mare retea de comert accesibila mediului B2B, obiectivul major fiind acela de a ajunge la 150 milioane de documente tranzactionate in retea. La sfarsitul anului 2013, mai mult de 60 de milioane de tranzactii au fost procesate prin intermediul retelei de comert Basware.

Printre clientii companiei Basware se numara: ABB, Heineken, UnicreditGroup sau Toshiba.

In Iasi, Basware desfasoara activitati de cercetare si dezvoltare de solutii software, operatiuni de validare de date si de suport tehnic, oferit intern, dar si clientilor companiei.