Grupul Sony, unul dintre cei mai mari producatori de electronice la nivel global, va intra pe piata imobiliara cu o investitie initiala de 2,4 milioane de dolari, diversificand afacerile si cautand sa valorifice informatiile si experienta dobandite ca producator de electronice de consum, transmite Bloomberg, citat de Mediafax.

Sony va infiinta o divizie de imobiliare care isi va incepe activitatea in luna august si va include servicii de brokeraj, managementul proprietatilor si consultanta, a anuntat compania intr-un comunicat.

"Sony a acumulat informatii personale prin diviziile Vaio si PlayStation, astfel ca ar putea utiliza aceste baze de date cu consumatori in afaceri imobiliare. Noua afacere pare mai degraba o optimizare a modului in care sunt utilizate activele decat o miscare strategica", comenteaza pentru Bloomberg un analist Deutsche Bank Tokyo.

In timp ce cererea pentru televizoare, computere personale si camere digitale scade, piata smartphone-urilor si tabletelor, aflata inca in crestere, este dominata de Apple si Samsung Electronics.

Sony incearca sa-si revigoreze afacerile si sa-si impuna propriile smartphone-uri si tablete pe o piata aglomerata, compania estimand pentru anul financiar incheiat la 31 martie o pierdere de 1,1 miliarde de dolari. Sony a anuntat recent ca va renunta la inca 5.000 de angajati si va continua reducerile de cheltuieli.

Noua divizie va fi denumita Sony Real Estate Corp. si va avea sediul in cartierul Ginza din Tokyo.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri