Birourile instant, cu toate serviciile incluse, sunt o solutie din ce in ce mai folosita de catre tinerii antreprenori din IT&C, dar si de catre consultanti in afaceri sau alte profesii imobiliare, care nu vor duca grija intretinerii unui birou permanent, ci doar sa se foloseasca de unul complet echipat, intr-un cost bine tinut sub control, se arata intr-un comunicat al firmei Flash Office Solutions, activa pe piata serviciilor instant offices din Bucuresti.

Antreprenorii care inchiriaza astfel de spatii beneficiaza in tariful final de toate facilitatile - mobilier, receptie, sala de intalnire, fax, telefon, curatenie zilnica, paza, acces la bucatarie, conexiune performanta la Internet, sistem de video-conferinte, imprimanta profesionala, dar si parcare pentru biciclete si zona de lounge.

Printre primii clienti ai Flash Office Solutions se numara firme din domeniul IT&C si HR, domenii care au nevoie de cea mai dezvoltata infrastructura de lucru si cele mai bune dotari pentru activitatea de zi cu zi. "Serviciile de instant offices sunt de doua ori mai ieftine in Romania decat in Grecia si Germania si de patru ori mai ieftine decat in Franta. Preturi mai mici se gasesc doar in Bulgaria si Lituania, ambele tari avand insa o populatie mult mai mica decat Romania si implicit o cerere sub cea din Romania", a declarat Ilinca Dumitru, sales coordinator, Flash Office Solutions, potrivit Mediafax.

Citeste si:

In Bulgaria tarifele pentru aceste servicii sunt de 105 euro/luna, iar in Lituania de 115 euro/luna. In Austria si Portugalia, costurile sunt similare cu cele de pe piata locala, iar cele mai scumpe tari din Europa, dupa acest indicator, sunt Slovacia si Franta cu 800 de euro/luna.

Compania Flash Office Solutions a fost infiintata in 2013, iar prima locatie operationala cu spatii de instant&offices este disponibila in cladirea Armand Calinescu 26.