Actionarii firmei vor discuta in august majorarea capitalului social cu 46 milioane de lei, de la 20,8 milioane de lei la 66,8 milioane de lei prin aporturi noi in numerar, prin emiterea de 46 milioane de actiuni, in scopul finantarii proiectului imobiliar din Strada Ziduri Mosi, nr 23. De asemenea, compania intentioneaza sa acceseze un credit de 35 milioane de euro, pentru o durata de pana la 30 de ani de la institutii de credit din Romania si/sau strainatate, in vederea finantarii centrului comercial, conform Mediafax.

Centrul comercial, denumit Veranda Shopping Center, va avea o suprafata de circa 25.000 de metri patrati si urmeaza sa fie dezvoltat in zona Pietei Obor, pe fostul amplasament al fabricii de mase plastice Prodplast, care a fost relocata.
Prodplast Imobiliare a desemnat firma CBRE Romania pentru inchirierea spatiilor din centrul comercial si a angajat firma Barsine Investitii pentru managementul de proiect si alte servicii conexe in vederea realizarii investitiei. Pogonaru a incheiat un acord cu reteaua de hipermarketuri Carrefour pentru un spatiu de circa 10.000 de metri patrati in cadrul centrului comercial.

Centrul comercial urmeaza sa concureze in zona cu Mega Mall, dezvoltat de fondul sud-african NEPI in apropiere de Arena Nationala, dar si cu ParkLake Plaza, in constructie in cartierul Titan. Prodplast Imobiliare a anuntat inca din 2012 ca vrea sa construiasca un centru comercial in zona Obor, iar anul trecut a inceput demersurile privind inceperea proiectului.

Actionarii Prodplast au decis in 2008 divizarea producatorului de mase plastice in doua firme, dintre care una cu activitati imobiliare, care detine terenurile si cladirile din Bucuresti, evaluate 206,3 milioane lei la acel moment. In afara terenului din zona Obor, Prodplast Imobiliare mai detine un teren in Tunari, judetul Ilfov, de circa 3 hectare. Omul de afaceri Florin Pogonaru este actionar indirect al Prodplast Imobiliare, prin mai multe firme.