Primul centru comercial deschis in Romania, Bucuresti Mall, a intrat in luna mai a acestui an in modernizare, proces care se va derula timp de 18 luni. In cadrul renovarii vor avea loc reconfigurari ale unor spatii si schimbari de design.

Pe durata lucrarilor de modernizare centrul comercial va fi functional lucrandu-se pe etape. In prezent in Bucuresti Mall sunt 6 micro-santiere, iar 90% din suprafata este functionala. Cristian Costache, managerul Bucuresti Mall a mentionat ca de la debutul lucrarilor a fost finalizat un nou culoar la subsolul centrului comercial. De asemenea, lucrarile de modernizare prevad si permutarile unor magazine in centrul comercial. Astfel, magazinul Intersport s-a mutat la subsol, iar magazinele pentru copii vor fi toate la etajul 2.

Potrivit lui Yurdaer Kahraman, global CEO commercial real estate properties Fiba Holding, compania din care face parte Anchor Grup, dezvoltatorul Bucuresti Mall, obiectivul modernizarii este pozitionarea centrului comercial ca un pol de fashion, care va include gruparea brandurilor pe categorii. Procesul de modernizare al centrului comercial a adus si o serie de noi magazine in Bucuresti Mall, dar si unitati care se vor extinde, brandul Mango spre exemplu urmand sa isi extinda spatiul din mallul din Vitan si sa aiba aici un flagship store. Printre brandurile noi se numara Subway, Ecco si CCC, dar si LC Waikiki va deschide in mall.

Potrivit lui Kahraman pentru ca un mall ca Bucuresti Mall sa aiba succes trebuie sa inregistreze minimum 25.000-30.000 de vizitatori pe zi, interval, in care, spune el, Bucuresti Mall se incadreaza. Kahraman mentioneaza si ca veniturile retailerilor sunt stabile, unele branduri inregistrand chiar cresteri.

Anchor Group modernizeaza de asemenea si mallul Plaza Romania, care va fi partial transformat in spatii de birouri. Per total grupul are un buget de investitii de 26 mil. euro pentru modernizarea celor doua centre comerciale. Bucuresti Mall, care implineste anul acesta 15 ani, a atras de la deschidere pana in prezent invesitii de 60 mil. euro si circa 170 milioane de vizitatori. Mallul are o suprafata de 40.500 de metri patrati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri