"BMF Grup anunta o crestere a cifrei de afaceri de aproximativ 40%, ca urmare a dublarii activitatii desfasurate in 2014. BMF Grup asigura servicii si produse care acopera peste 15 domenii - constructii, mentenanta cladiri, servicii tehnice specializate, curatenie, paza, amenajare spatii verzi, productie mobilier si alte segmente conexe", se arata intr-un comunicat al firmei, dat publicitatii de Mediafax.

La baza acestei evolutii au stat mai multe relocari de companii, deschideri de noi spatii de retail, inaugurari sau preluari de centre comerciale si lansari de cladiri de birouri, segmentul de new business generand 20% din aceasta crestere.

In total, BMF Grup are in portofoliu proiecte de trei milioane de metri patrati, reprezentand peste 400 de locatii pe intreg teritoriul Romaniei. Dintre acestea, 16 sunt centre comerciale moderne. Printre Clientii BMF Grup se numara retailerii Inditex, P&C, H&M, fondul de investitii NEPI, grupul Immochan, institutii bancare – Garanti Bank si Banca Carpatica si o serie de lanturi de farmacii si parcuri industriale.

"Noi preluam aproape tot ce inseamna proceduri, avizare, certificare, intretinere, verificare, reparatii, interventii si ne asumam un rol intern in cadrul oricarei companii cliente, pentru ca managementul acesteia sa se poata concentra pe obiectivele de afaceri. In aceasta maniera, reusim sa diminuam costurile de operare, uneori si cu 30%. Chiar daca suntem unul dintre multii prestatori de servicii ai companiei cliente, ne raportam ca un partener la intregul sau plan de business. Pentru ca aportul nostru sa fie resimtit ca plus valoare, abordarea noastra trebuie sa fie responsabila si personalizata pe nevoile fiecaruia", a declarat Constantin Tomescu, fondatorul grupului BMF.

Constantin Tomescu: Exista un mare potential in piata de facility management

Tomescu considera ca exista in continuare un mare potential de crestere in piata de facility management, datorita necesitatii crescande de eficientizare a operatiunilor si a costurilor de operare, precum si datorita proiectelor care sunt in curs de finalizare in urmatorii doi ani.

Citeste si:

"Vorbim despre un stoc estimat de aproximativ 500.000 de metri patrati care va fi livrat pana in 2016. Strategia noastra va ramane echilibrarea activitatii intre Bucuresti si marile orase din tara, specializarea echipelor si optimizarea retelei - in prezent ajungem in doua ore oriunde in Romania", a aratat Tomescu.

Facility management presupune coordonarea serviciilor de operare, intretinere si mentenanta tehnica a cladirilor – fie ca este vorba despre cladiri de birouri, parcuri industriale, centre comerciale sau ansambluri rezidentiale. Obiectivul principal al unei companii, specializate in astfel de servicii este gestionarea tuturor proceselor, a furnizorilor si a echipelor de interventie (inclusiv curatenie, paza, etc.), si, implicit, reducerea costurilor de intretinere.

"Cred ca unul dintre ingredientele succesului nostru este diversitatea serviciilor pe care le putem acoperi. In cazul unei relocari, de exemplu, furnizam inclusiv servicii de catering, de transport sau hoteliere pentru echipa clientului. Unul dintre obiectivele integrarii unei palete atat de largi este optimizarea costurilor de administrare si intretinere a proprietatilor, oricare ar fi ele, prin preluarea principalelor elemente de cost ale acestora – cost fizic, de resurse umane", a mai spus Tomescu.

BMF Grup a fost infiintat in 2011, ca o platforma de integrare a mai multor companii existente de peste 15 ani pe piata de servicii din Romania, de constructii, intretinere, curatenie, paza, productie de mobilier, energie solara. In prezent, grupul are peste 500 de angajati, o retea nationala de peste 30 de echipe si un portofoliu de clienti concentrat pe segmentul de retail. Pentru anul 2013, cifra de afaceri la nivel de grup a fost de aproximativ 2,7 milioane de euro.