Mega Mall, centrul comercial dezvoltat de NEPI langa Arena Nationala, va avea printre chiriasi si branduri in premiera in Romania, printre care Marks&Spencer Food si Buzz. Iata lista magazinelor din Mega Mall.

Mega Mall, centru comercial ce se va deschide pe 14 mai, va reuni sub acelasi acoperis unele dintre cele mai mari reprezentante ale magazinelor de fashion, incaltaminte, ingrijire si accesorii din tara, printre care H&M, Zara, Koton, Mango, Marks & Spencer, Peek & Cloppenburg, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Sephora, Stradivarius, Orsay, adidas, Nike, Lee Cooper, Tom Tailor, Douglas, NEXT, Tommy Hilfiger, Musette, Hervis, Bata, Stefanel, ECCO, Intersport, MAC, Benvenuti si Aldo.

O premiera importanta pentru piata de retail din Romania este deschiderea primului magazin Marks & Spencer Food, un concept adresat celor care doresc sa aiba un stil de viata sanatos, fara a renunta la placerea gustului. Magazinul va fi situat in interiorul Marks & Spencer si va pune la dispozitia clientilor sai dulciuri, ceaiuri, vinuri, paste si sosuri. Magazinul de articole sportive Sport Vision si magazinul Buzz vor fi gazduite in premiera in Romania la Mega Mall. Sport Vision, magazin de tip flagship, va comercializa branduri precum Champion, Sergio Tacchini, Umbro, Dunlop, Lacoste, Nike, adidas, Reebok, Converse, Puma, Collmar si Timberland. Buzz este orientat spre street art. Alt magazin care se va gasi pentru prima data in Romania doar in Mega Mall este Hilfiger Denim.

Cel mai mare Peek&Cloppenburg din Romania, in Mega Mall

Mega MallPeek & Cloppenburg va oferi un numar impresionant de peste 170 de branduri, printre care Hugo Boss, Michael Kors, Ralph Lauren, Calvin Klein, Gas, Armani Jeans, Versace Collection, Love Moschino, Levi’s, Guess, Pepe Jeans, Diesel sau G-Star Raw. Magazinul Peek & Cloppenburg va dispune de o suprafata totala inchiriata de aproape 5.000 metri patrati, desfasurati pe doua niveluri, devenind astfel cel mai mare magazin de fashion din Romania. Koton va ocupa o suprafata de peste 1.900 metri patrati, dispusi pe doua niveluri, devenind astfel cea mai extinsa reprezentanta din Romania a brandului. La fel ca si acesta, si magazinele New Yorker, H&M, Mango, Marks & Spencer, LC Waickiki si C&A vor fi dispuse pe doua niveluri. Si magazinele New Yorker si C&A vor avea la Mega Mall cele mai mari reprezentante din Romania.

In zona de parfumerie, machiaj si ingrijire personala, Sephora, Douglas si M.A.C. se afla printre chiriasii Mega Mall. Sephora deschide la Mega Mall unul dintre cele mai mari magazine ca marime din retea, iar M.A.C. deschide aici cel de-al saselea magazin. Pe segmentul de de bijuterii si accesorii se vor deschide in Mega Mall magazinele Splend’or, Kultho, Teilor, Cellini, Pandora, Swarovski, Folli Follie, Sabrini. Mega Mall va cuprinde si branduri fashion romanesti, care vor intregi experienta de shopping: Musette, Atmosphere, Guara, IL PASSO, Depot96 si All Shoes.

Mega Mall: zona de entertainment, sub conceptul de sports bar

Mega MallLa Mega Mall spatiul de entertainment va fi desfasurat sub conceptul de sports bar. In interiorul acestuia, vor putea fi vizionate transmisiuni in direct ale celor mai importante meciuri din lume, pe ecrane de varii dimensiuni. Oferta include o multitudine de jocuri virtuale si electronice si o zona special amenajata pentru bowling, cu piste pentru adulti si piste dedicate copiilor. Acestea sunt primele piste de bowling pentru copii dintr-un mall din Bucuresti.

In vecinatatea centrului de distractie se afla casino-ul, care va include aparate de joc de tip slot machines, mai multe tipuri de rulete electronice si sisteme de jackpot. In zona de entertainment vor fi si servicii de catering si de o zona VIP. Casino-ul din Mega Mall va fi deschis 24 de ore pe zi, de luni pana duminica. Zona de entertainment va cuprinde si o arie dedicata exclusiv copiilor, un spatiu de joaca operat de Gymboland, cel mai mare de acest gen din centrele comerciale din Romania. Printre principalele noutati ale spatiului de joaca se numara o serie de atractii digitalizate, printre care se regasesc jocuri activate prin senzori de miscare si o zona de realitate virtuala. Aria de joaca va fi dotata cu spatii de asteptare special amenajate pentru parinti. In plus, copiii vor putea fi lasati in grija supraveghetorilor, iar intreaga zona de joaca va beneficia de monitorizare video, redata pe un LCD din exteriorul acestuia.

Una dintre cele mai extinse zone din noul mall, aflata in imediata vecinatate a food court-ului, va fi ocupata de catre noul multiplex Cinema City, care este totodata cel de-al 18-lea multiplex dezvoltat de cel mai important operator local de cinema. Multiplex-ul cuprinde 14 sali digitale performante, dintre care o sala Cinema City 4Dx. 4Dx este una dintre cele mai importante inovatii din istoria cinematografiei, oferind o experienta pentru toate cele 5 simturi. Noua sala dedicata acestei tehnologii va include scaune hi-tech mobile si efecte speciale sincronizate cu actiunea de pe ecran, precum vant, ceata, fulgere, baloane de sapun, ploaie si mirosuri, atat pentru filme in format 2D, cat si 3D.

NEPI este cel mai activ investitor imobiliar din Romania in ultimii ani. Din portofoliul NEPI fac parte Mall Promenada, Vulcan Value Centre, CityPark Constanta, Ploiesti Shopping City, Braila Mall, Galati Shopping City, Shopping City Targu Jiu si alte centre comerciale atat in tara, cat si in Serbia si Slovacia. NEPI mai detine si cladirile de birouri Floreasca Business Park, The LakeView din Bucuresti, City Business Centre din Timisoara si The Office din Cluj.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri