Ingo Nissen, managing director al Sonae Sierra, a declarat ca in general pentru un centru comercial similar cu ParkLake Plaza circa 40% din trafic vine din bazinul de populatie aflat la 10 minute distanta cu masina de centrul comercial. In cazul ParkLake Plaza la o distanta de 10 minute se afla aproape 500.000 de persoane, iar Nissen spune ca doar 50.000-60.000 de persoane din cele aflate la 10 minute distanta se suprapun cu Mega Mall.

ingo nissen, parklake plazaIn opinia managerului, competitia cu Mega Mall nu este una nesanatoasa.

ParkLake, proiect dezvoltat in parteneriat de Sonae Sierra si Caelum Development, reprezinta o investitie de 180 de milioane euro si se va deschide in anul 2016. Lucrarile de constructie sunt in derulare, etapa de lucrari structurale fiind deja intr-o faza avansata. Pe parcursul diferitelor etape de dezvoltare, pe santier vor lucra intre 500 si 2.000 de lucratori. Odata cu deschiderea sa, centrul comercial va crea alte 2.000 de noi locuri de munca directe.

Citeste si:

In ceea ce priveste finantarea, Nissen spune ca este sinucidere sa construiesti un mall fara finantare si ca proiectul are banii necesari dezvoltarii asigurati de la actionari si banci. Legat de bancile finantatoare Nissen a spun ca prefera ca nu dea numele institutiilor inca.

Ce magazine se deschid in mallul ParkLake Plaza

Pana in prezent, ParkLake a semnat contracte si/sau a angajat peste 70% din suprafata inchiriabila (GLA), suprafata care cuprinde mai mult de 200 de magazine si 2.600 de spatii de parcare in subteran. ParkLake a semnat contracte cu Zara, Bershka, Massimo Dutti, Stradivarius, Pull & Bear, Zara Home si Oysho, branduri ale grupului spaniol Inditex, precum si cu H&M, Koton, Maxitoys si Maxbet.

Aceste branduri, precum si altele, se vor alatura hipermarketului Carrefour pe o suprafata de 70.000 mp GLA, cu peste 200 de magazine, inclusiv 23 de restaurante si un cinematograf multiplex.

Ingo Nissen a declarat ca in zona de entertainement, compania este pe punctul de a aduce o companie noua pe piata locala. De asemenea ca design, centrul comercial va fi impartit in 4 anotimpuri: primavara, vara, toamna si iarna, iar fiecare toaleta va fi personalizata. "Asteptati-va la neasteptat", spune Nissen.