Proiectul, desfasurat pe 147.000 mp, va fi unul mixt si va cuprinde atat un nou centru comercial, cat si spatii rezidentiale si de birouri, finalizarea primei faze a investitiei fiind programata pentru ultimul trimestru al anului 2017.
Noul centru comercial va avea o suprafata construita de 32.000 de metri patrati si o suprafata inchiriabila de 25.000 de metri patrati, precum si o parcare cu peste 1.000 de locuri. Mixul de chiriasi va fi format din magazine de fashion, restaurante si spatii de entertainment, inclusiv un cinematograf cu sase sali. Pe acelasi teren, investitorii vor construi in faza a doua a proiectului si cladiri de birouri, spatii adecvate institutiilor publice, bancilor precum si blocuri pentru apartamente.

Noua investitie vine in contextul in care Lotus Center, primul mall deschis in Oradea in 2002, a ajuns la maturitate si a inregistrat rezultate in crestere in privinta numarului de vizitatori si a vanzarilor. In plus, cele doua proiecte sunt complementare, fiind situate in zone opuse ale orasului: Lotus Center in sud-est, iar noul proiect in zona central nord-vestica a orasului Oradea, in vecinatatea unui magazin Kaufland.

„Proximitatea cu Baile Felix face ca Oradea sa fie o importanta destinatie turistica. Pe langa acest aspect, puterea de cumparare a locuitorilor orasului este in continua crestere. Un centru comercial dupa un design Lotus Center, un proiect rezidential si spatiile de birouri vor completa strategia de expansiune a companiei”, a declarat Diana Bora, director comercial Lotus Center.

Citeste si:

Lotus Center a fost dezvoltat in urma cu 13 ani, se afla in proprietatea familiei Mudura si a trecut de-a lungul timpului prin mai multe etape de modernizare care au consolidat pozitia proiectului in topul destinatiilor comerciale din judetul Bihor. In 2006, centrul comercial a fost extins, in 2008 a fost modernizat, proces in urma caruia proiectul a suferit o extindere majora, iar in 2011 a fost modernizata zona de entertainment si completat mixul de chiriasi cu branduri internationale.

Astfel, in urma evolutiilor din ultimii ani, Lotus Center a ajuns la un mix de chiriasi care cuprinde cele mai importante nume prezente pe piata locala de retail, precum Carrefour, Media Galaxy, Zara, H&M, C&A, New Yorker sau Hervis si un cinematograf Cinema Palace cu sase sali.

In cifre, Lotus Center are o suprafata construita de 65.000 de metri patrati, o suprafata inchiriabila de 40.000 de metri patrati, 1.400 de locuri de parcare si peste 150 de magazine.