London Underground (LU), compania care gestioneaza serviciile de transport din Londra si Egret West Studio au dezvaluit un nou design de care locuitorii sau turistii metropolei londoneze s-ar putea bucura in perioada urmatoare.

London Underground a petrecut nu mai putin de un an jumate (18 luni) pentru a dezvolta un nou concept prin care sa fie trasate cateva directii clare care vizeaza „ordine, confort, statii accesibile care vor fi integrate cu spatii comerciale si zone utile pentru comunitate”.

Conform autorilor conceptului, abordarea ar putea fi aplicata in orice statie, pentru orice tip de proiect, de la reparatii de suprafata pana la constructia de la zero a unui astfel de proiect.

Scopul proiectului este acela de a imbunatati modul in care publicul calator utilizeaza transportul subteran, creand o experienta care este prietenoasa si inspirationala, cel putin asa este descrisa de catre autoritatile care gestioneaza metroul londonez.

Citeste si:

Proiectul Idiom doreste sa schimbe inclusiv modul in care calatorii traverseaza intre statii, cu o noua abordare. In acest fel, sustenabilitatea va fi un important pilon de dezvoltare, compania de arhitectura apeland la materiale al caror cost se reduce pe termen lung, nefiind necesara apelarea la alte solutii inutile si invechite.

„Idiom este un proiect de viitor pentru noi, care va pune accent pe design, lucru care sa transforme actualele spatii publice in locuri ideale pentru clienti si calatori, dar si pentru angajatii nostri”, a aratat Gareth Powell, director de strategie in cadrul metroului londonez.

Inovatia proiectului Idiom a primit titlul de Designul Anului 2015, fiind medaliata cu aur la capitolul arhitectura.

Sursa foto: londondesignawards.co.uk