Baneasa Developments a incheiat prima etapa a constructiei pentru Shopping City, platforma comerciala urmand a avea, la finalizarea celei de a doua etape, in toamna anului 2007, o suprafata construita de aproximativ 250.000 mp, oferind cele mai moderne facilitati de shopping si distractii usoare din Romania, informeaza Rompres.

Zona comerciala este una dintre cele trei parti integrate ale proiectului Baneasa, cel mai mare proiect de dezvoltare urbana din Europa Centrala si de Est. Investitia in proiectul care va fi dezvoltat pe mai mult de 221 de hectare va depasi 1,2 miliarde de euro.

Proiectul Baneasa este compus, alaturi de zona comerciala, dintr-o zona rezidentiala care va pune la dispozitie mai mult de 3.000 de unitati de locuit si dintr-o zona de birouri ' Business & Technology Park ' cea mai mare de acest gen din Romania, oferind peste 160.000 mp de spatii de birouri la cele mai inalte standarde.

Prima faza a Zonei Comerciale Baneasa cuprinde Metro, reteaua "cash & carry", galeria comerciala Feeria si hypermarketul Carrefour, inaugurate in luna aprilie 2006, Bricostore cunoscutul concept "Do it Yourself", deschis in luna mai a anului 2006 si Galeria Mobexpert producatorul si comerciantul de mobila numarul 1 din Romania, recent inaugurat, sunt toate la dispozitia clientilor.

A doua faza a Zonei Comerciale Baneasa va fi finalizata in 2007 si cuprinde magazinele Ikea, comerciant de mobila la nivel international, Moto City, un spatiu dedicat expunerii cu vanzare a renumitelor marci de masini din intreaga lume si Baneasa Shopping City, cel mai mare centru comercial din Romania.

Baneasa Shopping City va oferi cumparatorilor peste 220 de magazine si va avea, spre deosebire de alte mall-uri deja existente pe piata romaneasca, primul "food court" din tara construit pe trei nivele.