Producatorul de materiale de constructii Cemacon Zalau, care detine doua unitati de productie pe piata locala, se asteapta anul acesta la o crestere de cel putin 10% a vanzarilor.

„In ultimii cinci ani am avut cresteri succesive ale cifrei de afaceri de peste 20% in fiecare an. Si anul acesta se va mentine trendul crescator“, spune Liviu Stoleru (foto), CEO al Cemacon, citat de Mediafax. Potrivit acestuia, cresterea va veni din stocurile existente, dar si dintr-o majorare a preturilor. In plus, de anul trecut, compania este prezenta pe piata nu doar cu caramida, ci si cu produse complementare - vata bazaltica, sisteme de cos de fum.

Producatorul a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 68 de milioane de lei, in crestere cu 24% fata de 2014, in timp ce profitul operational s-a majorat cu 27%. Cresterea a venit si din redeschiderea celei de-a doua fabrici a Cemacon, care era in conservare din 2011, la Zalau. Referindu-se la piata materialelor de constructii, Liviu Stoleru spune ca s-a simtit o usoara revenire incepand cu 2014, an in care a fost redeschisa fabrica de caramizi de la Zalau a companiei, in conditiile in care producatorul a epuizat stocul de marfa.

Anul trecut, Cemacon avea 195 de angajati la fabricile din Zalau si Cluj, astfel ca piata de desfacere principala este Transilvania, alaturi de Banat si Crisana. In Bucuresti, Cemacon distribuie marginal, in cantitati mici si doar produsele care au valoare adaugata, reprezentantii companiei precizand ca sudul tarii nu este o piata-tinta. Tocmai de aceea, printre cei mai mari clienti ai companiei se numara Eco Group din Cluj, Auto Alex din Timisoara si Multicom Zalau.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri