Final Distribution, unul dintre cei mai importanti furnizori si producatori de acoperisuri la nivel local, mizeaza in acest an pe o crestere de 20% a rulajului, ca urmare a finalizarii unor investitii derulate in anii anteriori, dar si a introducerii de noi produse in portofoliu.

“2016 va fi primul an in care vom fi prezenti pe piata cu gama de produse de jgheaburi si burlane fabricate integral in companie. Ne asteptam la o crestere de 20% a afacerilor si este prima oara dupa intervalul 2007-2008 cand ne asteptam la o asemenea evolutie. In luna martie am lansat un nou produs - o tabla prefaltuita, un produs in trend, la mare cautare pe piata locala. Tabla prefaltuita are un domeniu de aplicabilitate mai vast. In arhitectura moderna si contemporana, dar si in vestul Europei se foloseste foarte des”, a declarat Dan Mircescu, proprietarul Final Distribution.

Potrivit acestuia, anul 2015 a adus o crestere de 6% a business-ului Final Distribution, la 23,5 milioane de euro (cca. 5,3 mil. euro). “Evolutia a venit pe fondul deciziei de a ajusta preturile. In volum, practic, am raportat o crestere de 12%, in timp ce brandul Novatik a avut o crestere de peste 25%. In cursul anului trecut s-au mai ieftinit si materiile prime, dar am derulat si o serie de investitii in facilitatile de productie care au condus la o scadere a profitului. A fost un an de consolidare, dar care in 2016 va aduce o crestere a afacerilor si profitului”, a mai precizat Dan Mircescu.

Final Distribution a derulat in ultimii ani si activitati de export, una dintre acestea vizand inclusiv tari “exotice”, asa cum este cazul Tanzaniei.

In cursul anului 2013, intr-o vreme in care producatorii din constructii cautau solutii pentru depasirea unuia dintre cei mai dificili ani din piata, Final Distribution derula primele discutii cu parteneri din Tanzania pentru exportul de materiale de constructii “Made in Romania”.

“Exportul este una dintre principalele directii de business pentru noi, insa o data cu evenimentele din Ucraina planul nostru a fost pus ‘pe hold’. Lucrurile avansasera incat eram pe punctul de a intra si pe piata vecina. Ucraina este o piata mare, cu foarte multi bani, apropiata ca mentalitate de noi – o piata pe care doreau cu totii sa si-o dispute. In momentul de fata exportam in Slovenia, Republica Moldova, dar suntem in discutii si pentru Bulgaria. (…) Cred in ideea de a exporta. Chiar daca vizam piata externa, nu vrem sa ignoram piata locala. Pe piata de export ai nevoie de foarte multa rabdare”, a mai adaugat Dan Mircescu.

Final Distribution este unul dintre cei mai mari producatori si furnizori de tigla la nivel local, pe o piata pe care mai activeaza jucatori precum Bilka, Depaco (Wetterbest), Lindab, Ruukki, Megaprofil sau Coilprofil.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri