AdePlast, unul dintre cei mai mari producatori de materiale de constructii, detinut de omul de afaceri Marcel Barbut, a inregistrat in primul trimestru o crestere de peste 10% a cifrei de afaceri, potrivit unui comunicat trimis marti de catre companie.

Evolutia AdePlast din primele trei luni vine dupa un an 2015 destul de dificil. Cresterea efectiva a businessului a fost de aproape doua procente anul trecut, dupa ce AdePlast a renuntat la afacerea de productie de polistiren extrudat, chiar la inceputul anului, conform Mediafax.


"In primele trei luni din 2016, am reusit o crestere pe zona de polistiren de 56 de procente fata de anul trecut. Este din ce in ce mai clar ca piata se educa, o serie de clienti care migrasera in anii trecuti spre pretul cel mai mic, se intorc acum la pretul corect, cu garantia ca produsul este conform cu specificatiile de pe eticheta", a spus Marcel Barbut, CEO AdePlast.

"Am pus pe picioare si productia de polistiren extrudat in anii trecuti, dar acolo nu se dorea performanta, prin urmare am decis sa renuntam la colaborare. Asta ne-a afectat cresterea cifrei de afaceri in 2015, in schimb profitul a crescut cu 16,5 procente, pana la 14,6 milioane de lei. Pentru anul in curs, vrem sa mentinem rata de crestere", a declarat Marcel Barbut.

In 2015, AdePlast a avut o cifra de afaceri de 306,5 milioane de lei si EBITDA de 47,7 milioane, in crestere cu 13,3 procente, fata de anul precedent.

Sursa foto: Sergey Nivens / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri