"Dupa aproape doi ani si peste 26 de milioane de euro investiti, Anchor Grup finalizeaza renovarea Bucuresti Mall si Plaza Romania. Avem in plan noi investitii in diferite linii de business, proiecte rezidentiale si cladiri de birouri. Am inceput constructia celei de-a patra cladiri in InCity, care va fi finalizata anul acesta. Avem aprobari pentru un nou proiect rezidential pe care il vom incepe anul viitor," a declarat Affan Yildirim, general manager al Anchor Grup.

Compania a transformat o extensie a zonei de retail din mall-ul Plaza Romania in spatii de birouri in suprafata de 10.600 mp, lansand Plaza Romania Offices - Mega Image este principalul client. Dupa renovare, zona comerciala are o suprafata de 38.000 de metri patrati.

"Cand am planificat renovarea celor doua mall-uri, primele lucruri pe care le-am luat in considerare au fost nevoile clientilor si chiriasilor nostri. Acesta este motivul pentru care am ales calea cea grea: renovand ambele mall-uri in timp ce acestea au ramas deschise publicului. 80% dintre chiriasii Bucuresti Mall si Plaza Romania au urmat exemplul, remodelandu-si magazinele conform ultimelor lor concepte de design”, a mai spus Affan Yildirim.

Bucuresti Mall

Peste 60% dintre magazinele ambelor mall-uri – ale caror suprafata se ridica la peste 25.000 de metri patrati – au fost relocate si extinse pe parcursul procesului de renovare. Printre cele care s-au extins sunt H&M, Koton, Colin`s si Mango – magazinele si-au dublat suprafata in Bucuresti Mall -, in timp ce in Plaza Romania World Class si Altex au avut cresteri importante din punct de vedere al suprafetei.

Citeste si:

Printre magazinele renovate si remodelate se afla Sephora, Germanos, Optiplaza, Starbucks in Plaza Romania si Tommy Hilfiger, Ruby Tuesday, Gett`s, Stefanel in Bucuresti Mall. Mai multe magazine au fost relocate, precum Mega Image, Intersport, Koton, Imaginarium, Colin`s, Sephora, Opticris,L`Occitane in Bucuresti Mall, respectiv Adidas, Mothercare, Samsonite in Plaza Romania.

Modernizarea mall-urilor a atras noi branduri

In timpul procesului de renovare, gradul de ocupare a ajuns la 95% in Plaza Romania si 96% in Bucuresti Mall. Magazinele gasite in mod exclusiv in aceste doua centre comerciale sunt Debenhams, Ana Baking, Kahve Dunyasi si Ritazza Café.

In Plaza Romania, 28 de magazine noi au fost lansate, printre care Penti, Koton, LCW, MAC, Sportisimo, CCC, Salad Box, Oro Toro, DS Damat, English Home, Opticris, iar alte opt urmeaza sa se deschida in curand.

In ceea ce priveste Bucuresti Mall, exista 23 de magazine noi, dintre care sase vor fi deschise in curand, printre cele care au fost lansate deja se afla Penti, LCW, Time Out, Salad Box, Oro Toro, Subway, Cinema Café, Pandora, Teilor Jewelry, English Home.

Prezent in Romania din 1997, Grupul Anchor a dezvoltat in Romania cladirea Bucuresti Mall, primul centru comercial modern din tara si centrul comercial Plaza Romania, alaturi de Anchor Plaza, prima cladire de birouri de clasa A integrata cu un centru comercial. Compania a lansat conceptul de spatii mixte de servicii si a contribuit la dezvoltarea imobiliara a regiunii centru-vest din Bucuresti, InCity Residences, ansamblu rezidential premium, situat in centrul Capitalei si Plaza Romania Offices, primul spatiu de birouri ce ia nastere prin transformarea unei extensii a unui centru comercial. Valoarea totala a investitiilor efectuate se ridica la peste 350 milioane euro.