Compania Impact a dezvoltat in 25 de ani de activitate 16 ansambluri rezidentiale in Bucuresti si la nivel national, insumand peste 330.000 de metri patrati construiti si 3.500 de unitati livrate. Cel mai important proiect este Greenfield din Baneasa, demarat in 2007, unde au fost construite 1.600 de locuinte. Pana in 2017 vor mai fi construite inca 888 de apartamente, etapa care presupune o investitie de 44 de milioane de euro.
Proiectul va fi finalizat in 2023, moment in care se estimeaza ca Greenfield va ajunge la 6.000 de locuinte, conform News.ro.

Pe langa Greenfield, dezvoltatorul vrea sa mai demareze inca patru proiecte in Capitala in urmatorii cinci ani.
“Vrem sa cumparam terenuri. Vrem sa avem in desfasurare cinci proiecte in Bucuresti in cativa ani. Deocamdata avem trei terenuri si urmeaza sa mai cumparam inca doua”, a declarat directorul general Impact Developer & Contractor, Batosz Puzdrowski, intr-o conferinta de presa.
Momentan, compania are in plan dezvoltarea unui proiect rezidential in Ghencea (pe o suprafata de 25,9 hectare) si Barbu Vacarescu (2,6 hectare), urmand ca anul viitor sa fie demarat cel putin unul dintre aceste proiecte.

Potrivit cifrelor prezentate, in Barbu Vacarescu se estimeaza a fi contruite 588 de apartamente, iar in Ghencea 2.434 de locuinte. Toate aceste unitati locative cumulate cu noua etapa din Greendfield, unde se vor construite 888 de apartamente, inseamna circa 4.000 de locuinte. Seful Impact a precizat ca terenurile pe care le cauta trebuie sa fie de dimensiuni mai mici pentru ca vrea sa fie pozitionate in oras. In ceea ce priveste preturile, acesta a spus ca proprietarii cer intre 300 si 1.000 de euro.

Legat de evolutia pietei imobiliare, seful Impact a spus ca se asteapta ca preturile sa creasca in urmatorii 5 ani, dar vrea ca afacerile Impact sa creasca mai mult decat piata si sa ajunga la o cota de piata de 10%, fata de 5% cat are in prezent dezvoltatorul imobiliar. Anul trecut, Impact a inregistrat o cifra de afaceri de 13,8 milioane de euro si un profit operational de 3,1 milioane de euro, in crestere fata de 2014, cand compania avea un rulaj de 26,4 milioane de euro.